Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 02:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
MIN COROLLA ER BLEVET STJÅLET.

Natten til lørdag den 19/10-2002 klokken 3, blev min siderude knust på bilen, og de kunne uden problemer starte dyret og køre væk - heldigvis vågnede min far, og vi meldte den stjålet på stedet! Jeg bor i Ølstykke, og vi tror at de er kørt mod Roskilde eller Taastrup. Jeg VED at der foregår noget skummelt derude...der er tyveribølge i Ølstykke for tiden.
NRpladen: UB43978...ring på 26277866 når I har set eller hørt noget!!!!
:-( :-( :-( :-(

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Politiet har fundet bilen, men ved ikke i hvilken stand den er i, da de ikke selv har set den...det er blevet anmeldt af et ældre ægtepar.

MENMEN fælgene er seføli flået af! Og jeg er på vej derud nu for at se hvor meget der ellers er nakket!

Så hvis I ser disse fælge i jeres kredse, så kontakt mig venligst og få fat på persons private oplysninger, så jeg kan aflægge ham et lille visit! Jeg ved nemlig at der ikke findes mange af den type fælge, og det kan kun være unge mennesker, da det er her folk mangler penge, så hold øje inde på striben. Hvis I ser en eller anden der har disse fælge på, så er det MINE god damnit!! Og han får KLØ så det gør AV! :-(

Måske ku vi se et billede af fælgene...?

http://www.toyotaextreme.dk/upload/medlem/23c.jpg

Tænk sig at der er nogle der gidder stjæle sådan nogle grimme fælge .......... føj. Hvad kan man sige, de tyve må have dårlig smag .........eller også stjal de dem bare for at destruere dem ........

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jajaja, det er godt med dig Mads aka Yuck.

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Nu har jeg fået nyt om tyverisagen, og forbryder nr 1 ER fanget ...desværre kunne de hverken finde mine eller min vens alufælge, men nu VED de i det mindste at mit og hans tyveri er kædet sammen!! Det var en narkoman i Stenløse der gemte på tyvegodset, men der er garanteret flere indblandet!!
Samtidig får jeg erstattet alt hvad jeg havde i bilen, bare det ikke kunne ses udefra, så det er fedt at jeg får min scott jakke og cd'ere tilbage som lå i handskerummet og i bagagerummet under hattehylden...fedt nok :-D :-D

og til ham der der kalder sig "yuck"! HAHA du er sguda meget sjov hva...smut ind på ofir (5-12år) og leg med dine jævnaldrende børn derinde!!!:-D :-D :-D

Medlem
Brugeravatar

Hej Carsten...
Kan sgu ikke rigtig lade være med at grine....Hvor er det billede af de fælge???

så grimme var de da heller ikke, jeg griner ikke af fælgene mere... efter 3 uger... :-D

Ja det er jo fordi jeg smed et link ind på denne tråd, der linkede til min profil på klubsiden, og da jeg har skiftet billederne ud på min profil, ja så skifter billedet åbenbart også her *LOL* :-D :-))
Så det er jeg ked af, hehe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time