Ja sådanne startede min Vectra 2,0 16V også med at opføre sig.
Min kunne stå og køre op og ned i tomgang og jeg smuttede forbi et opel værksted og de spurte selvfølig om motor fejl lampen havede lyst. Men den havede ikke lyst op under kørslen men han smed aligevel en tech1 på men uden at kunne se nogen fejl koder.
Så var det den tomgangs regulatoren(som claus også omtaler) sage han og viste mig hvor den sad.
Okay tænke jeg og jeg ville selv kigge på den sage jeg men efter et par dage var der ikke nogen problemer udover at bilen havede lidt tøven ved 100km når jeg skulle op i fart og en dag lyste min motor lampe op i nogle sekunder og det begyndte den at gøre indimellem når jeg kørte.
Jeg udlæste så selv den fejlkode og havede kode 13 som var en defekt lambdasonde.
Jeg købte en ny og skiftede den og tak skal du ellers have jeg fik en helt ny motor gang og alle 150hk var vist kommet hjem igen

.
Jeg ved ikke om du har haft lys i den orange lampe med en motor på.
Du kan se hvordan den ser ud når du sætter tændinig på bilen men den skal gå ud igen.
Men det kan jo også være som Per siger at der er et begyndne tegn på at lambda sonden er ved at være færdig lige som min blev. Den min motor lampe lyste jo heller ikke i starten.