Jeg overvejer at købe et sæt 356mm 8 stemplet kit til foran og 330mm 6 stemplet til bag.
http://autoslanger.dk/ksport-385/ksport ... 56mm-p1369" target="_blank
Det er til min Subaru Impreza, men hvad gør andre der køre med større bremser end std. ved:
1:Bremseforstærker, er den originale kraftig nok? umiddelbart er der selvfølgelig flere stempler, men af hvad jeg kan se er de til gengæld noget mindre i stedet.
2:Ankerplade, std. kan ikke bruges. Køre folk bare uden?
Er der andre ting jeg skal forholde mig til?
K-sport/oversize bremser
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
Re: K-sport/oversize bremser
Du er godt klar over det er vildt overkill.
Jeg har 330/300 på min cosworth, og syntes faktisk rent bremsemessigt at det jo nok er rigeligt bremseeffekt. Det er så med ap-racing 5200 4 pot i for og org kaliber i bag. Og der er ingen problemer med bremseforstærker etc.
Jeg har 330/300 på min cosworth, og syntes faktisk rent bremsemessigt at det jo nok er rigeligt bremseeffekt. Det er så med ap-racing 5200 4 pot i for og org kaliber i bag. Og der er ingen problemer med bremseforstærker etc.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Re: K-sport/oversize bremser
Bremseforstærkeren burde ikke volde dig problemer.
Skær kanten der går ind over de originale skiver af ankerpladen.
Skær kanten der går ind over de originale skiver af ankerpladen.