sænkning af calibra
Redaktør: Moderatorer
-
calibraen
- Nyt Medlem
sænkning af calibra
jeg skal have den smidt lidt til jorden og ved ikke helt hvor meget den skal ned, jeg har 9*16 bag og den skal helst ikke gå på skærmene.... Så hvor langt kan jeg tillade mig at gå ned 
-
Bjarne Andersen
- Junior Medlem
-
Gæst
Som jeg sagde.. spørg på opelpower.dk, der er måske nogen der kan hjælpe dig....
Jeg har selv haft en Calibra med et 30mm sænkningssæt (Apex) og 17" hjul monteret...
Personligt var de 30mm længe fint, men problemet er jo at det er forskelligt hvor meget der skal sænkes i forhold til dækkene. Det er der lige så mange meninger om som der er folk...
Hvis du vil have skræmkanten helt ned til dækket, skal du have en meget hård undervogn, så den ikke "banker" i hjulene...
Måske du skulle jagte en skrue-undervogn, hvor du kan justere højden fortil og bagtil. Så kan du jo bare gå igang med at "lege"...
Jeg har selv haft en Calibra med et 30mm sænkningssæt (Apex) og 17" hjul monteret...
Personligt var de 30mm længe fint, men problemet er jo at det er forskelligt hvor meget der skal sænkes i forhold til dækkene. Det er der lige så mange meninger om som der er folk...
Hvis du vil have skræmkanten helt ned til dækket, skal du have en meget hård undervogn, så den ikke "banker" i hjulene...
Måske du skulle jagte en skrue-undervogn, hvor du kan justere højden fortil og bagtil. Så kan du jo bare gå igang med at "lege"...
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
så kan du også skrue den helt op i himlen når du skal have svigerpanikken med på tur
............
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk