køb af bmw 320 coupe 91-
Redaktør: Moderatorer
-
bilen
køb af bmw 320 coupe 91-
er der nogle ting man skal kigge efter hvis man køber sådan en svend?
- xxblade
- Mester Medlem
- Indlæg: 747
- Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
- Geografisk sted: Jylland
okay, skide også være med det, er det er coupe er det jo en coupe.
En e36 er en utrolig stærk bil og hvis den er behandlet bare nogenlunde normalt så kører den let både 3 og 400.000km.
Satte for nyligt alarm i en 1991 sedan 320i der havde kørt 335.ooo km og den kunne stadigvæk trække på begrænseren i 5. gear, brugte ikke nævneværdigt olie og så stadigvæk fin ud i kabinen.
Den er jo også ganske fornuftig at reparere på rent prismæssigt, den eneste ulempe jeg kan se er forsikring hvis man ikke har for meget ancinitet.
Held og Lykke med at finde en fin Bimmer
En e36 er en utrolig stærk bil og hvis den er behandlet bare nogenlunde normalt så kører den let både 3 og 400.000km.
Satte for nyligt alarm i en 1991 sedan 320i der havde kørt 335.ooo km og den kunne stadigvæk trække på begrænseren i 5. gear, brugte ikke nævneværdigt olie og så stadigvæk fin ud i kabinen.
Den er jo også ganske fornuftig at reparere på rent prismæssigt, den eneste ulempe jeg kan se er forsikring hvis man ikke har for meget ancinitet.
Held og Lykke med at finde en fin Bimmer
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed
SLOW EYES WILL KILL YOU
SLOW EYES WILL KILL YOU
-
Lars E30
- Nyt Medlem
- Indlæg: 19
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 11:12
- Kontakt:
-
Gæst
Et generelt problem på E36, vist uanset årgang er rust i bagklappen. Lavede i sommers en 325 årg.91 for en kammerat, den blev skilt totalt for og skulle omlakeres, men som det før er set, skulle det vise sig og være en del mere omfattende end som så. Jeg endte med og skifte begge forskærme, trekantstykker bag begge forskærme, nyt frontstykke, 3døre, kpl.bagpanel( både inder/yder), 2bagskærmkanter, et par huller i reservehjulskassen, og selvfølgelig bagklappen, sidst men ikke mindst, de forreste 30cm af den yderste tagplade. Fra forrude åbningen, og til hen midt i soltags-hullet, kanten af soltagsåbningen var så rådden at den fulgte med af da listen rundt om soltaget blev afmonteret... skal tilføjes at bilen havde været billig i indkøb, MEN at det skulle kræve så mange nye stumper var ikke helt med i planlægningen.. Men vil da tilføje at mekanisk er der ikke de store ting og udsætte, har da også set et par stykker med 300.000 på tælleren, hvor der ingen tegn var på træthed i maskineriet..