Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 04:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Spørgsmål nr 1
Jeg har en kadett E og skal selfølgelig til at have lavet rust i den (bagskærmene). Jeg er blevet enig med ham der skal lave det at det selfølgelig er nemmest hvis jeg køber reparationsstykker istedet for at han skal til at forme dem i hånden. Jeg kunne så godt tænke mig at vide om der er forskel på de reparationsstykker man kan få ved krogslund, høyer o.s.v. og dem som jeg får ved østergård eller lign reservedelsfirmaer. Jeg tænker på om de alligevel kommer samme sted fra eller der måske er forskel på pasform/kvalitet?

Spørgsmål nr 2

For ikke at få problemer med bredere fælge når de nu skal på skal jeg have lavet bredere skærme i bag. Men når nu alligevel der skal svejses nye stykker i kan man så ikke få nogle eller noget der er bredere fra starten i stedet for at skulle til at valse eller trække i noget man lige har svejst i? Jeg tænker evt. på andre mærker/firmaer?

på forhånd mange tak

MVH Morten

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej bagskærmkanter til ascona c 2 dørs kan godt bruges hvis du vil have runde bagskærme.
Veng pladedele ville jeg mene.
Mvh kenneth

Takker:-D :-D :-D

Hej Morten..
Du kan bruge bagskærmene fra en Ford Sierra eller VW Golf II hvis du vil have runde skærmkanter, så du kan få nogle bredere dæk på.....!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time