Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 12:43

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Camberen kan ikke justeres. Den er fastsat fra fabrikken. Toe kan justeres via styrestængerne men det er også det eneste. Baghjulene sidder på bro og uden mulighed for justering (skulle vel heller ikke være nødvendigt.)

Dagooz

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
neger forum!

Senest rettet af Martin R 30 maj 2004, 00:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Dagooz skrev:
Camberen kan ikke justeres. Den er fastsat fra fabrikken. Toe kan justeres via styrestængerne men det er også det eneste. Baghjulene sidder på bro og uden mulighed for justering (skulle vel heller ikke være nødvendigt.)

Dagooz

Ja så har du ret..

Men de fleste ældre og mindre biler skal og kan justeres, bagbroen er på de fleste biler af compound typen og kan heller ikk indstilles på min, har dog prøvet med shims, plast skiver der kan sættes bag tromlerne og rette op på vinklerne, men dur ikk da min har abs og skiverne/shims'ne skulle skæres itu og det du'ede bare slet ikk...

Titel:
Senior Medlem

noget helt andet er bremseforstærkeren... skal justeres efter sænkning selvom det godt kan være sjovt... syn er nok ikke glade for det andet :(
Dagooz

Nå ja det er en 93'er

Titel:
lad være med at købr t hansens fjedre. det er absolut ikke andet end bøjet jern. jeg havde dem på min gamle mitsubishi og det eneste der skete var at den blev lavere. det var stadig som at føre på en gammel badesvamp.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Dagooz skrev:
noget helt andet er bremseforstærkeren... skal justeres efter sænkning selvom det godt kan være sjovt... syn er nok ikke glade for det andet :(
Dagooz

Nå ja det er en 93'er

Well alb ventilen skal justeres ind i forhold til fjedrene bag, hvis altså bilen har denne, det er en lille fjeder man skifter, og burde stå i ens tuv erklæring hvilke specs den skal ha, eller hvad man skal være klar over..

hehe okay en gammel svend du har, nu har jeg mest tjek på vw'er, og de jordnære modeller skal indstilles i camber og toe, nyere og størrere vw'er har svingarme for og har ligeledes fast indstilling, hvor kun toe som din kun ka justeres..

Titel:
Senior Medlem

jojo fjederen er der skam men ligeledes kan man så vidt jeg kan se løsne en bolt og sætte den i et andet hul...

Dagooz

Titel:
Senior Medlem

jojo fjederen er der skam men ligeledes kan man så vidt jeg kan se løsne en bolt og sætte den i et andet hul...

Dagooz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time