Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 maj 2025, 10:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pris LO
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö, Sverige
Jeg gav 130.000 DKK, da jeg købte den i maj 2002.
Den koster 12.000 SEK for fuld forsikring med bugsering, glas osv.
Men så har jeg den avställd hele vinteren. Der koster den 1.200 SEK om året.
Vejskatten koster mig 1.800 SEK om året.
Så alt i alt, koster den mig (rundt regnet) 10.000 SEK om året. (Svarer til lidt mere end 8.000 DKK).

Det synes jeg er okay. Især når jeg tænker på at jeg som 18 årig betalte 26.000,- om året i kasko, for en 12 år gammel E30'er!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
hvorfor kommer i ikke til vandel?? istedet for at lave dumheder på offentlige veje?? fed bil!!! kun til pynt??

Titel: Vandel
Senior Medlem
Brugeravatar

Ford Fan>>
Tro mig. Det ville også have været sjovere...
Men jeg har desværre haft lidt problemer med min i denne sæson.
Så jeg har måttet eksperimentere lidt. Bl.a. har jeg skiftet toppakning tre gange i sommers :?

Men jeg håber jeg er klar til en lang og sjov sæson, til foråret.
Så kan jeg garantere dig for at jeg både dukker op på Vandel og Holeby adskillige gange.

Jeg har faktisk meldt mig til Holeby to gange i år. Men så er der gået lort i den.
Og jeg ville have meldt mig til DHB i klassen for udenlandske biler. Men pga den manglende information fra Vmax's side, var jeg ikke klar over at den klasse eksisterede, før det var for sent :cry:
Jeg var til gengæld i Lotusen derovre for at kigge.

Titel:
det der med toppakningerne er en ting man meget ofte hører om i forbindelse med de biler(lotus omega) må være en svaghed? nå mange turbobiler med støbejerns blok og alutop har samme bøvl. skal der størrer ladere på ??

Titel: HEEEYYY
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Skulle hilse at sige at når daniels lotus kører går den godt!!!
Man falder næsten i søvn på bagsædet af den!!! Man sidder røv godt!!!
Glæder mig til at den fungere/Holder...
Der er da heller ik nogle af os der kører ræs på vejene!!!
Vi kører altid pænt!!!
Vi har kun sjove biler til pynt!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Hilsen Ronnie

Titel:
ja den er go med jer! der er heller aldrig nogen der står og dummer sig for åben skærm på tv vel? aldrig tænkt over at det kunne være derfor det ofte er urimeligt svært at syne og køre i fred i en (brianagtig) turbobil?

Titel: LO
Senior Medlem
Brugeravatar

Fordfan>>
Nej, jeg skal ikke have større turboer på i denne omgang. Mine T25'ere har kørt under 15.000 Km.
Og de burde godt kunne levere 1 bar. (Standard 0,7).

Ja toppakningen kan godt være et problem... :(
Og det er altid på cylinder 6. Der er nemlig en skyllekanal mindre, pga et styr til toppen.

Men det skulle gerne blive løst. En del af projektet er nemlig at fræse riller i blokken og lægge skæreringe i.

Og den er nok kun til pynt. Den kører i hvertfald ikke nu :!:

Titel: Hallo
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Til Fordfan!!!
Bare fordi man har en turbobil behøver det jo ik være en brianbil vel...
Eller er det fordi du er misundelig over at vi har en på vores bil.. :lol:
Ja man behøver ikke reklamere med hva man har.. Men politiet har jo heller ik nogen grund til at ha så travlt.. Vi har bare en hobby der ikke passer den danske stat!!! De har kun et synspunkt!!! Det behøver jeg vel ik fortælle om!!! Så er det vist på plads!!! :D

MVH Ronnie

Titel:
prøver på at fortælle jer (gaderæsere) at den del af jeres hobby ikke er iorden! den vil og kan aldrig blive akcepteret i et samfund som det danske. når nogle så er så dumme at stå for åben skærm og prale af deres bedrifter på offentlige veje kan det så undre nogen at politiet fra mange sider bliver presset til at passe det der er deres job?!! det du fyrer af med jeg nok er misundelig, er for let og billigt! ang. turbobiler kan jeg garantere dig vi har de samme interesser! tag det med at komme til vandel som det det er. en opfordring såvel som en udfordring!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ford fan skrev:
prøver på at fortælle jer (gaderæsere) at den del af jeres hobby ikke er iorden! den vil og kan aldrig blive akcepteret i et samfund som det danske. når nogle så er så dumme at stå for åben skærm og prale af deres bedrifter på offentlige veje kan det så undre nogen at politiet fra mange sider bliver presset til at passe det der er deres job?!! det du fyrer af med jeg nok er misundelig, er for let og billigt!

lyder som om du selv er en af smølferne :evil: :evil:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time