Vi mødes bare hvorsomhelst, nårsomhelst, dem der har tid/lyst/råd....
Der er jo også andre ting, som skal passes, og selv om man er bidt af en gal motor, behøver man jo ikke nødvendigvis at være asocial overfor resten af verden

.
Mød op til de træf/møder/events som man har lyst til, og klask et stykke papir op i forruden med Alias, eller spraymal POWERPAGE-"ALIAS" hen af siden på bilen eller whatever.
Ideen med papirlappen er faktisk genial, og så skal kontakten nok komme....
Vi er jo her i dette forum fordi vi er sociale væsener, og så kan vi vel bare hilse på, når vi træffer hinanden???
Et evt. Powerpage "super-træf" alene med baggrund i deltagernes aktivitet her på dette forum tror jeg ikke på, de mennesker herinde som har fælles "kæpheste" (megasquirt, kompressor, bilmærkerelateret, nos, teoretiske beregninger eller whatever, de skal sgu nok finde hinanden alligevel.... (Hej Clisse, savner stadig at se Mondeo´en

))
Forslag til nyt forum herinde:
Pt er der i dette dejlige møderum 4 forskellige fora:
1) Diverse
2) Køb og salg
3) Styling
4) Tuning
Jeg har før foreslået ændringer, og her er et nyt forslag:
5) Hvem kommer
Her skulle der så være en tråd for hvert bilmøde, og dem som kommer kan så blot efter lyst meddele det i denne tråd.
Mange vil jo gerne møde hinanden, og hvis man VED at muligheden er tilstede tropper man måske op selv om man måske oprindeligt ikke gad/havde tid/ havde råd/havde bilen klar...
MvH Transitfar, min bil er frygtet af ALLE taxichauffører i Horsens...
Desværre er den ved at få ny farve, så nu skal de lige lære mig at kende igen...