Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 03:56

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Nå, endelig kom den dag hvor jeg skulle ud og hente mit indsp.anlæg og spjældhus. havde vented på det i en evighed(ikke så lang tid) og havde næsten sommerfugle i maven. jeg vågnede kl.7.30 og så på en lørdag(hallo hvor tidligt), ser noget fjernsyn(tysk disney time og andre slager hits) til kl blir 11. Så nu skal det være, farer ned til bilen og raser af sted. MEN, så sker det. På hulgårdsvej skal jeg skifte til fjerde 4gear, træder koblingen i bund skifter gear og løfter foden... Pedalen bliver sidende i bund, @!#$ og så lige i dag. Tænker " det er nok bare kablet der er røget eller gået løst". Ind til siden, op med moterhjelmen. Hov kablet er ikke knække, næ nej det er koblingen i stedet.. Mit hoved får lige så langsomt samme farve som en godt slidt fræser med alt for mange omd (gas blå). Det der skulle være en god dag blev pludselig til en meget dårlig en. Ringer til falk og får bilen hjem, kimer alle venner og bekendte ned for at låne en bil, men nej der er ikke noget at gøre. halvdelen tager ikke tlf. mens den anden halvdel er i sommerhus eller ude og rejse(Det skal lige siges at jeg ikke har så mange venner). Sriver lige denne lille historie for at påpege at gud findes og gæt 1 gang hvem han ikke bryder sig om..

V.H Meister.. :´-(

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Sur røv siger jeg bare!!!

Men tro mig, du er ikke den eneste der er uheldig! Næsten hver gang jeg skal noget som jeg virkeligt har glædet mig til, så kommer der et eller andet i vejen som liiige gør at jeg ikke kan komme med, eller købe det som jeg gerne ville...

Det er satme træls! :´-(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time