Nu er jeg godt træt af at være bilist her i Danmark!
Jeg kørte for en uge siden ned af Gothersgade og pludselig springer min olie kølerslange! Der løber selfølgelig olie ud på kørebanen i alt 3.5 liter. Brandvæsnet ankommer indenfor 5 min nogle forretnings indehavere havde tilkaldt dem, de går så i gang med at sprede grus på det lange olie spor min bil havde lavet. Jeg prøver at hjælpe, spørge om hvad der skal ske osv de svarede bare at de klarede oprydningen og jeg bare skulle fjerne min bil inden jeg fik en regning (sådan lidt i spøg )! Fint det gjorde jeg så og min ven trak den afsted. NU en uge senere hare jeg fået en regning på kr 3.121,78.- hvad faen sker der? :-O Jeg ringede til brandvæsnet og der sagde sagsbehandleren at det var normal procedure!! Jamen får de ikke løn via skatten som vi alle betaler 50 % til!!?? Min forsikring vil hellere ikke dække regningen !!!!!!Helt ærligt et uheld med 3.5 liter olie på vejen skal det koste en kr 3.121,78.- !!! sku ikke med alt det vi betaler som bilister for at køre på de her lorte veje! Ok det var bare lige nogle agressioner jeg skulle af med

Er der nogle af jer der har erfaringer med ligne?
Hvad kan man lærer af det her: jo kommer du til at spilde lidt olie benzin whatever så drop din gode opdragelse og se at komme væk der fra i en fart før de har din nummerplade ,og der med et sted at sende regningen hen!!!