Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 01:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
:-( :-( :-( Nu er jeg godt træt af at være bilist her i Danmark!
Jeg kørte for en uge siden ned af Gothersgade og pludselig springer min olie kølerslange! Der løber selfølgelig olie ud på kørebanen i alt 3.5 liter. Brandvæsnet ankommer indenfor 5 min nogle forretnings indehavere havde tilkaldt dem, de går så i gang med at sprede grus på det lange olie spor min bil havde lavet. Jeg prøver at hjælpe, spørge om hvad der skal ske osv de svarede bare at de klarede oprydningen og jeg bare skulle fjerne min bil inden jeg fik en regning (sådan lidt i spøg )! Fint det gjorde jeg så og min ven trak den afsted. NU en uge senere hare jeg fået en regning på kr 3.121,78.- hvad faen sker der? :-O Jeg ringede til brandvæsnet og der sagde sagsbehandleren at det var normal procedure!! Jamen får de ikke løn via skatten som vi alle betaler 50 % til!!?? Min forsikring vil hellere ikke dække regningen !!!!!!Helt ærligt et uheld med 3.5 liter olie på vejen skal det koste en kr 3.121,78.- !!! sku ikke med alt det vi betaler som bilister for at køre på de her lorte veje! Ok det var bare lige nogle agressioner jeg skulle af med :-( :-| Er der nogle af jer der har erfaringer med ligne?
Hvad kan man lærer af det her: jo kommer du til at spilde lidt olie benzin whatever så drop din gode opdragelse og se at komme væk der fra i en fart før de har din nummerplade ,og der med et sted at sende regningen hen!!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Underligt at du får en regning for det, hvis dit hus brænder og du får brandvæsenet til at slukke ilden, kommer der ikke en regning!! Endnu engang bevis for at de danske bilejere skal jages:-(

Tja,rev en gang hul på en dieseltank på en lastbil på køge havn
der løb cirka 50l ud inden jeg fik det stoppet,det kostede 20000 kr
jeg ringer heller ikke til falck igen,jeg er smuttet:´-(
Brian

Jeg vil squ også skride i en fart, man har squ ikke råd til at være lovlydig:-/

Hej Dan.
Jeg er ikke forsikrings geni, men da det er et uheld og du er blevet stillet økonomisk til ansvar, tror jeg du skal prøve din ansvarsforsikring, både din personlige og bilens. Hør evt. forsikringsoplysningen.
Per.

Nyt Medlem

Hmmm... der tror jeg sgu at jeg holder med Per ;-)

Så snart der er spørgsmål om et erstatningskrav som følge af en ulykke må det være ansvarsforsikringen der må gælde... ellers ryger meningen med den sgu også !!:-O

ja jeg må prøve at press min forsikring lidt hårdere! Umiddelbart da jeg snakkede med dem første gang, ville de ikke dække skaden! På den anden side, de laver jo også forretning så de prøver vel bare at slippe ! No more mister nice guy ! Jeg må skrue bissen på!!!

Junior Medlem

SÅDAN!!

Medlem

jeg købte anden bil og fyldte tanken og kørte hjem og for at sove, dagen efter da jeg skulle på arb var tanken tom og der sad en seddel i forruden med at brandvæsnet havde været der og tømme resten af min tank fordi den havde dryppet på jorden og vidre ned i en kloak 10mtr der fra (ca 20-25ltr) jeg har aldrig modtaget en regning heldigvis:-))

Det er er lang historie, men brandvæsenet er faktisk blevet privat. Men jeg kan ikke lide spinat, og hver gang der ryger en 50-øre i kommunens kasse ryger der også adskellige penge i færdelkskontorl-kollektionen. Og det resulterer selvfølglig i en spinat der en en katastrofe uden lige. Med eller uden ost. Og hold op med de ganle damer!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time