Min nabo vil have mig til at montere en automatisk parkeringsskive i hans bil - har forsøgt at forklare ham at han bare skal købe en af dem der slet ikke skal trådes op til bilens elektriske system, men da han nu har haft denne liggende insisterer han på at den skal monteres Da det jo er en diesel, er der jo ikke helt samme ledningsføring fra tændings nøgle kontakten.
Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej med hvor jeg skal finde en tændingsplus på denne? -tak.
cphjea skrev:Min nabo vil have mig til at montere en automatisk parkeringsskive i hans bil - har forsøgt at forklare ham at han bare skal købe en af dem der slet ikke skal trådes op til bilens elektriske system, men da han nu har haft denne liggende insisterer han på at den skal monteres Da det jo er en diesel, er der jo ikke helt samme ledningsføring fra tændings nøgle kontakten. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej med hvor jeg skal finde en tændingsplus på denne? -tak.
JohnE
Hvorfor skulle det dog være anderledes??
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Tak for jeres indlæg - jeg tror jeg vælger en løsning med et relæ til en positions lys pærerne. Har kigget lidt på mulighederne med sikringsboksen, men har ikke de ca 2 dage det vil tage at skille, komme til og samle det.
Nu kender jeg ik lige den der Citroen, men på alle de nyere Peugeot jeg har lavet er der altid en tændingsplus i nogle af de nederste stik på bsi boksen.. Mener de plejer at være grøn ledning i et grønt stik..
Værd at tjekke efter inden..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
cphjea skrev:Tak for jeres indlæg - jeg tror jeg vælger en løsning med et relæ til en positions lys pærerne. Har kigget lidt på mulighederne med sikringsboksen, men har ikke de ca 2 dage det vil tage at skille, komme til og samle det.
Ej slap af, der er ingen grund til at male fanden på væggen. Hvis du er bare lidt rap på fingerne tager det en time og næste gang en halv...