Ombygningen: 1) Du skal ha forbroen fra en med cih motor, de nederste bærearme og bærekugler er stærkere,2) bagtøj fra de store kadetter, det lille kan ikke holde,3) større "tunnel" hvis det ikke er en aut. du har, 4) kadan fra en kadett cih,5) anden tank, da indsrøjtnigsmotoren har returløb,6) motorledningsnet,7) udstødning,8) bremser,9) Fronten skal ændres så der bliver plads til den større køler, 10) og så skal du konstruere et andet speedertræk.
1) Du kan også nøjes med at skaffe de nederste bærearme med bærekugler.
2) Jeg har læst et sted at mand kan afkorte et bagtøj fra ascona ell manta.
Hvis du får lavet en anden kadan, kan du bruge det originale bagtøj,
men det kan ikke holde... har hørt snak om at det kan forstærkes,
men jeg ved det ikke, har ell en rigtig dejlig gearing (4,11)
3) Tunellen kan du tage fra en ascona ell manta, men som sagt: har du
en aut. skulle der være plads.
4) hvis du vil ha en 5trins gearkasse, er der ingen vej uden om en
afkortet kadan. hvis du vil ha en 4 trins, kan du enten tage kadanen
fra kadett cih ell afkorte en manta el ascona kadan..
5) For at kunne køre med sprøjt, skal du ha en anden tank, ell få den der
ligger i lavet om. Det er nok nemmst at lave en sedan ell qp om, da du
kan få indsprøjtningstank til dem fra original.
6) Ledningsnettet til motoren skal selvfølgelig lægges over hvis der skal
sprøjt på...'
7) Du kan stadig sagtens få udstødninger til kadett cih, så ingen
problemer der...

Passer over fra de andre cihere, et godt valg er rekord 2,2 bremser.
9) Fronten har du også to valg med: Du kan opstøve en original 1,6 front,
eller du kan modificere den du har.
10) Det samme gælder speedertrækket...
Ved godt at det lyder som en lang smøre, og jeg håber ikke at det har taget modet fra dig, til gengæld skulle det gerne være absolut alt der skal laves...
Jeg ved ikke hvor i landet du kommer fra, men hvis du vil, kan vi sagtens finde ud af noget med at måle op på min.