Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 00:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Her lige brugt den sidste halve time eller sådan ca. på lige at luge igennem siden her's andre forumer (køb/salg, styling). Da jeg normalt kun befinder mig på tuning eller diverse, blev jeg mildest talt temmelig overrasket over den mænge tåbelige og uduelige svar som er blevet lagt ind her og der.
For mig ser det ud til at folk kommer og går (meget hurtigt) igen, pga. underlige folk, som ikke er medlemmer/registreret, poster provokerende og nedringende svar i de andre forumer.
Jeg syntes ikke det virker galt i de to største forumer (tuning og dvrs.), men det ses ind imellem at folk opføre sig tåbeligt.

Er det for meget at forlange at man kun kan poste svar eller emner, hvis man er registreret??

Det er jo noget som er op til admin eller Hr. LasseW som jo "ejer" siden, men kom lige med noget respons? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i andre syntes om dette.

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Helt enig!

Det tager ingen tid at registrere sig og hvis man interessere sig for tingene kan man vel bruge de 5 min

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
enig
:) :)

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Prøv at se på de 4 sider der bliver brugt mest! der er rigtig mange der ikke er bruger der opretter indlæg, og kommer med svar på andre indlæg osv.. det vil være en skam at de gik tabt, bare fordi der er nogen der skal lave rag i den :? men gid deres røv måtte klø og deres arme være for korte :P

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg forstår dig udmærket, men:
"Man" (du og jeg og owner og alle andre) skal jo bare afgøre med sig selv, om man har det bedst med et "lukket" forum, eller et "åbent" forum.
Et "lukket" forum er kun for eksperter, som er medlemmer. Man kan blive medlem, hvis man får lov...
Sådan lidt frimurer-agtigt...
Et "åbent" forum er for alle, og der er ingen forskel på folk. Ingen er "medlem" af en-eller-anden-grad, og alle deltager på helt lige vilkår.
Powerpage er et sted midt imellem, dog nok nærmest "åbent".
Det har jeg det personligt helt fint med.
Men der er MANGE spørgsmål og kommentarer, som jeg HURTIGT går videre fra....

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Det er jo lidt af et dilemma, det med åbent forum vs. lukket. Hvor slemt der er kan jo også diskuteres og jeg er sikker på at de fleste herinde har deres egen mening om det.
MEN... hvis dette fortsætter og bliver værre, så syntes jeg bare at der skulle gøres noget ved det.
Jeg har ikke noget problem med det som sagt, men det jeg så, var nogle sprit nye medlemmer, som blev mødt af tåbelige bemærkninger og svar. Disse kommer måske ikke tilbage og hvis man er blevet stødt i dette forum, så skal de andre omkring denne uheldige person nok få det at vide. Det kan ende med at sprede sig som ringe i vandet.
Dette er måske den sorteste af de sorte forudsigelser, men det ville ærgre mig MEGET, hvis powerpage og tilhørende forum fik et dårligt rygte, for det fortjener det sku ikke...

…Og bolden er spillet tilbage…

MVH Gummispoiler

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"

Titel:
Moderator

Folk bør jo stå ved hvem de er. Det er oftest Gæst der kommer med svinske svar, og man kan jo blot lade ham være det han(eller hun?) vil være: Anonym, og behandle indlæggende derefter. Personligt er jeg ikke nær så motiveret for at svare Gæst, som jeg er for at svare en anden, da Gæst er yderst humørsvingende. Man kan måske ligefrem sige at Gæst er lidt små skizofren, da det før er sket at Gæst nærmest er kommet op og skændes med sig selv. :?

Til tider kunne man ligefrem oprette et forum for Gæst, da vi må indrømme at Gæst nok er at betegne som en yderst aktiv skribent.

:wink:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time