Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 00:17

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 apr 2007, 10:06 
Offline

Tilmeldt: 18 apr 2007, 10:04
Indlæg: 2
har lavet lidt om på mit motor projekt

så har en probarmerbar ecu DTA E48 og ledningsnet
til at likke broxen er hel ny






Hoved Features:

DTA-Fast er designet som et pris billigt indsprøjtnings system til 4-6 eller 8 cylinderet Semi-sequential applikationer med avanceret strømfordelerløst tænding, Lambda regulering og tomgangs kompensering.

Hoved Features:
· op til 8 cylindere
· Strømfordelerløst tænding, wasted spark princip
· Lambda regulering
· Tomgangs regulering
· Kan styrer både NA og Turbo motorer
· Alle enheder gennemgår en burn ind procedure og kvalitets kontrol inden levering

Software/com port:
· DTA-FAST leveres med et Windows 95 eller 98 og XP program til kommunikation mellem pc og enhed.
· Enheden leveres med opstats mappe og parameter
· Alle tabeller og parameter kan online editeres
. kommunikations porten er en standard RS232


Input:
· highspeed tæller indgange, motor hastighed
· Tæller indgange kan være Hall effekt, induktiv eller optisk
· Motor hastighed er et mange tands tandhjul med manglende tænder
· Følgende signal mønster understøttes
- 36-1 (Ford)
- 60-2 (Bosch)
· TPS 0-5Vdc
· MAP 0-5Vdc ekstern eller indbygget
· Luft temperatur 0-5Vdc
· Vandtemperatur 0-5Vdc
· Lambda 0-5Vdc
· Launch control on/off

Output:(launch control)
· 2 effekt udgange til tænding, f. eks en dobbelt tændespole
· Signal udgang til omdrejningstæller
· eller udgang til benzin pumpe
· eller udgang til skifte lys


Turbo:
· TPS styret Accelerations benzin forøgelse
· Last ud fra MAP signal


Lambda:
· Input for Lambda sensor
· Bruger defineret linerasering
· Med lambda reguleringen aktiv er der mulighed for at tilfører ekstra benzin ved fuldlast betingelser.

Tomgangs regulering:
· Tomgangs kontrol men en motor.

Variant:
· 8 cylindre version med blok styring af dysser med strømfordeler
· 6 cylindre version med blok styring af dysser med strømfordeler


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 apr 2007, 18:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2004, 16:00
Indlæg: 242
Hvad er prisen, og har du nogen billeder af den?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 apr 2007, 20:58 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 05 maj 2005, 21:02
Indlæg: 91
Geografisk sted: Haderslev
Ja hva skal den koste.? du må meget gerne skrive en pb. Mvh Magnus

_________________
Mercedes 190E 2.0 med efter monteret turbo.
190.8hk 294Nm med 0.6 bar. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37246


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 apr 2007, 21:33 
Offline

Tilmeldt: 18 apr 2007, 10:04
Indlæg: 2
har sent en pm


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team