Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 02:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Nyt Medlem

IBM Thinkpad X22 (2662-95G), P3 Mobile 800 Mhz, 640 MB RAM, 20 GB HD, indbyg. netkort/usb/pc-card/compactflash/modem/infrarød, 12" TFT (1024 x 768), vejer kun 1.6 kg, inkl. USB CDROM brænder, PortReplicator (docking-fidus), stor lædertaske, tip-tip stand, lækker lille maskine.
Pris: kr. 6500,- (evt. bud/bytte)

Se den her: http://tilsalg.fjelkstrup.dk

NB: EVT. BYTTE MED 17" ELLER 18" ALU (4 x 108) !!!

Geografisk mellem Roskilde og Ringsted...
e-mail: carsten@fjelkstrup.dk
Tlf.: 40 16 66 40

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Jeg er muligvis interreseret. Er den forsynet med en COM port, en 9 bens (DB9)...? Og er den i øvrigt ellers nøjagtig som en almindelig bærbar bare lidt mindre, dvs. også identisk software mæssigt? Hvilket windows system?

Hvor mange fælge skal du have for den? Hvis det er 18", kan du så nøjes med 3 fælge?

Venlig hilsen LQS

Titel:
Nyt Medlem

Det er en helt "almindelig" bærbar PC - den har bare mindre fysiske dimensioner. Den har kun en COM port på PortReplicatoren (altså når du har "docket" den derhjemme). Selve den bærbare har kun USB.

Se evt. :
Thinkpad X22 Rear view: http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-39662

Port Replicator'en har som sagt ALLE slags udgange (seriel, parallel, USB, osv osv).

Der ligger Windows XP Dansk på den, men jeg kan også lægge noget andet på den hvis du hellere vil have det...

Fælge: Tjae... hvis bare jeg kan købe den 4! ;o) Det skal være ET15 eller større...

Ring/mail!

Titel:
Nyt Medlem

Port Replicator Overview movie:
http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-42165

Titel:
Ok... Det var også hvad jeg havde forventet, men jeg skal bruge den til et TEC 3 anlæg og SKAL derfor have en COM port i bærbar tilstand. Jeg ved at det er noget med at man kan få en "omformer" fra USB til COM... Mon ikke det kan bruges?

Det med fælgene situationene skal jeg lige finde ud af hvordan ser ud... Jeg kontakter dig lige pr. mail eller fon i nærmere fremtid, når jeg har konfereret med min bedste og eneste ven.

Hilsen LQS

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time