Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 20:07

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
jeg tror at ham der nævte noget om en boremaskine har ret

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
jeg tror at ham der nævte noget om en boremaskine har ret

Titel:
TJA der er altid nogen der får ondt i RØVEN fordi at de måske har viden men ikke hænderne til det men sådan er verden jo vi er jo mennsker og vi fejler alle sammen nogen bare mere end andre

Titel:
ondt i røven har jeg ikke.
det er da også en fejl at det med boremaskinen er postet 3 gange

jeg stiller manden et simpelt spørgsmål for at se om han har styr på det.
han vælger at svare ik så pænt på det.

om det er en eksamen tja. der er så forbande mange netaber der tilbyder en hel masse som de ikke har styr på til små penge

og RN. du har ret ang hvis jeg så det du lavede ville jeg vide om det du laver er ok

forstå mig nu ret et portet og bearbejdet top og oven i købet med bearbejdet forbrændingskammer plejer jo ikke lige frem at koste 2000kr
da der ligger mange timer i at få portene ens og det samme med forbrændingskammerne.

har du tænkt over din time løn. ja jeg ved at nogle gør det for sjov og for at lære noget meennnn.

mvh jim

Titel:
Hej. nu har jeg læst alle indlæggene omkring rn-polering, men er der nogen som har fået poleret topstykket v. rane???? vil gerne høre erfaringere, evt. effekt-målingere. ris/ ros, kom med det :)

Titel:
Anonymous skrev:
Hej. nu har jeg læst alle indlæggene omkring rn-polering, men er der nogen som har fået poleret topstykket v. rane???? vil gerne høre erfaringere, evt. effekt-målingere. ris/ ros, kom med det :)

sorry. rn-polering= RN-Porting

Titel: Re: top
Anonymous skrev:
Hej Jeg spøger bare.

jeg kan godt se det fra din side af. du tænker sikkert at det har jeg ikke forstand på men jeg har brugt meget tid I SIN TID på at undersøge en masse FØR AT JEG GIK I GANG FOR ÅR TILBAGE.
håber at det har givet dig svar nok og at du har fået et indblik i at jeg tager det seriøst

vh Rane

Ja, hvor gammel er det så du er?? 20 år :lol:

Titel:
Et par spr, til RN. Når du porter kanelerne på en top, er de så glatte når de er færdige, og flow tester du toppene bagefter??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time