Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 maj 2025, 04:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 20:49 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
brunochristensen skrev:
er der forskel på dem... f.eks. til suge og tryk motor :?:


Ikke så vidt jeg ved...

.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2004, 13:55 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2003, 18:00
Indlæg: 528
Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?

_________________
Golf 4 GTI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2004, 17:31 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
brunochristensen skrev:
hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?


Må være jo flere celler, des mindre flow..

/John Sahl

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2004, 18:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
John Sahl skrev:
Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl

Nok nærmere omvendt... :?
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2004, 23:10 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
Transitfar skrev:
John Sahl skrev:
Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl

Nok nærmere omvendt... :?
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.


ah, sorry ;-)

.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jul 2004, 00:48 
Yep det har jeg da... 28305156


Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha? :D

Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...

Mvh. Joachim


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jul 2004, 00:51 
Yep det har jeg da... 28305156


Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha? :D

Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...

Mvh. Joachim


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team