K komperssor hus til Garret t3

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

K komperssor hus til Garret t3

#1 Indlæg af Morten VJ »

Som overskriften siger så er jeg interesseret i kompressordelen fra en garret t 3 turbo Med en AR på min 60. jeg søger også selve hjulet.
Købes kun samler dvs, hjul, og hus.
Men geren en defekt turbo, bare kompressordelen ikke har taget skade.

MVH

Morten
Senest rettet af Morten VJ 13 feb 2005, 14:01, rettet i alt 1 gang.
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#2 Indlæg af lqs »

vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....
ford p7 biturbo
Medlem
Indlæg: 237
Tilmeldt: 16 jul 2004, 02:13

#3 Indlæg af ford p7 biturbo »

lqs skrev:vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....


Ford mustang 2,3 turbo er i nogle versioner født med a/r .60 kompressorhus og a/r .63 på turbinesiden
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#4 Indlæg af Morten VJ »

Ford P7 Biturbo skrev:
lqs skrev:vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....


Ford mustang 2,3 turbo er i nogle versioner født med a/r .60 kompressorhus og a/r .63 på turbinesiden

Ja og sjovjt nok har jeg .42 på kompressor. og . 63 på turbine siden derfor den større kompressor.

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#5 Indlæg af Mads B (dk) »

Morten VJ skrev:
Ford P7 Biturbo skrev:
lqs skrev:vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....


Ford mustang 2,3 turbo er i nogle versioner født med a/r .60 kompressorhus og a/r .63 på turbinesiden

Ja og sjovjt nok har jeg .42 på kompressor. og . 63 på turbine siden derfor den større kompressor.

Morten


Hey Morten.... hvilken bil kommer din turbo fra...... går nemlig og leder efter en T3'er i trim 0.63 på turbinen
Billede
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#6 Indlæg af Morten VJ »

Den kommer fra en volvo B230 At motor, og er derfor ubrugelig på almindelige udstødnings manifolde, da den har en nedfræsning i midten, der passer til ophøjningen på manifolden.
Den kører uden pakning imellem turbo og manifold.

Jeg søger stadig efter compressor huset :wink:

mVH

Morten.
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Besvar