Som overskriften siger så er jeg interesseret i kompressordelen fra en garret t 3 turbo Med en AR på min 60. jeg søger også selve hjulet.
Købes kun samler dvs, hjul, og hus.
Men geren en defekt turbo, bare kompressordelen ikke har taget skade.
MVH
Morten
K komperssor hus til Garret t3
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
K komperssor hus til Garret t3
Senest rettet af Morten VJ 13 feb 2005, 14:01, rettet i alt 1 gang.
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
ford p7 biturbo
- Medlem
- Indlæg: 237
- Tilmeldt: 16 jul 2004, 02:13
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Ford P7 Biturbo skrev:lqs skrev:vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....
Ford mustang 2,3 turbo er i nogle versioner født med a/r .60 kompressorhus og a/r .63 på turbinesiden
Ja og sjovjt nok har jeg .42 på kompressor. og . 63 på turbine siden derfor den større kompressor.
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
Morten VJ skrev:Ford P7 Biturbo skrev:lqs skrev:vær lige på vagt overfor, om du også skal bruge en stor bagplade.... bag ved kompresserhus, mod leje! MVH. søren ps. har aldrig set en OEM T3 med .60 k. hus.....
Ford mustang 2,3 turbo er i nogle versioner født med a/r .60 kompressorhus og a/r .63 på turbinesiden
Ja og sjovjt nok har jeg .42 på kompressor. og . 63 på turbine siden derfor den større kompressor.
Morten
Hey Morten.... hvilken bil kommer din turbo fra...... går nemlig og leder efter en T3'er i trim 0.63 på turbinen
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Den kommer fra en volvo B230 At motor, og er derfor ubrugelig på almindelige udstødnings manifolde, da den har en nedfræsning i midten, der passer til ophøjningen på manifolden.
Den kører uden pakning imellem turbo og manifold.
Jeg søger stadig efter compressor huset
mVH
Morten.
Den kører uden pakning imellem turbo og manifold.
Jeg søger stadig efter compressor huset
mVH
Morten.
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
