Når nu man bestiller stumper, så er det smart om man nu også har tænkt sig rent faktisk at KØBE dem.
Jeg har desværre oplevet at folk er hoppet med på et sæt indsprøjtningsdyser, og når de så er kommet hjem, så falder interessen drastisk. Måske fordi der aldrigt har været penge til at betale for dem?
Nu skal jeg nok overleve at "brænde inde" med et antal dyser som nogen har bestilt, uden at have haft intentioner om at ville købe dem, men det er dog et kæmpe irritationsmoment.
Dyserne skal sgu nok finde en ny ejer, men helt ærligt; man hopper ikke med på et "groupbuy" og så ikke vil være med alligevel når stumperne er handlet hjem.
Kan måske forstå hvorfor groupbuy ikke fungerer i DK?
De folk der HAR bestilt skulle alle have modtaget minimum 1 mail, eller PB. Jeg har ingen intentioner om at offentligtgøre hvem det er der ikke står ved deres ord, men konstaterer bare det er temmelig dårlig etik at opføre sig sådan. Jeg mangler stadigt at få respons fra et par stykker, så hvis de læser dette her, OG stadigt vil have dyserne, så kontakt mig lige.
So....pas på. Det er desværre ikke alle der bestiller der rent faktisk vil købe.
Til dem der stod ved deres ord, så takker jeg for god ro og orden.
Bare lidt stof til eftertanke.
Enjoy.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!