Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 maj 2025, 21:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator

Når nu man bestiller stumper, så er det smart om man nu også har tænkt sig rent faktisk at KØBE dem.

Jeg har desværre oplevet at folk er hoppet med på et sæt indsprøjtningsdyser, og når de så er kommet hjem, så falder interessen drastisk. Måske fordi der aldrigt har været penge til at betale for dem?

Nu skal jeg nok overleve at "brænde inde" med et antal dyser som nogen har bestilt, uden at have haft intentioner om at ville købe dem, men det er dog et kæmpe irritationsmoment.

Dyserne skal sgu nok finde en ny ejer, men helt ærligt; man hopper ikke med på et "groupbuy" og så ikke vil være med alligevel når stumperne er handlet hjem.

Kan måske forstå hvorfor groupbuy ikke fungerer i DK?

De folk der HAR bestilt skulle alle have modtaget minimum 1 mail, eller PB. Jeg har ingen intentioner om at offentligtgøre hvem det er der ikke står ved deres ord, men konstaterer bare det er temmelig dårlig etik at opføre sig sådan. Jeg mangler stadigt at få respons fra et par stykker, så hvis de læser dette her, OG stadigt vil have dyserne, så kontakt mig lige.

So....pas på. Det er desværre ikke alle der bestiller der rent faktisk vil købe. :?

Til dem der stod ved deres ord, så takker jeg for god ro og orden.

Bare lidt stof til eftertanke.

Enjoy.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
penge først = så er du sikker :wink:

ked af at høre at der findes så store fjolser der gerne vil sætte andre i udgifter på den måde... (desværre er verden ikke så fin som man gerne ville)

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
hmmm, jeg syns da det ville være ret interessant, at vide hvem herinde der ikke kan finde ud af at holde ord... :?

Så man kan sortere dem fra, hvis man skal handle herinde...

Titel:
Mester Medlem

:shock: :? :o :( :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Moderator

Tja, pengene først eller ej, så er en aftale som regel en aftale der hvor jeg kommer fra. Bonderøv eller ej ;-)

Det er jo ikke de store udgifter jeg er sat i, jeg satser da på stumperne holder prisen lidt endnu;-)

Det mest irriterende er at man har bøvl med det.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
Mester Medlem

Det er faktisk sådan at i en forretningssituation er en mundlig aftale juridisk nøjagtig lige så bindende som en skriftlig. Mail er her ingen undtagelse!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

Jeg var tændt total af,og offenligt gjort dem der ikke stod ved deres ord.Men henrik du er jo af rolig natur.HEHE.
MVH Finn.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
UHA...så må jeg vist hellere få hentet mine dyser... :oops:

:lol: :lol:

Det er selvfølgeligt ikke rart Henrik, men jeg kender det kun alt for godt fra mit eget firma og har efterhånden lært at sortere lidt i folk og så ellers forlange penge UP FRONT hvis der er tale om varer som er svære at omsætte til andre end den kunde som har bestilt.

Men jeg ville ikke tøve længe med at offentliggøre navne ger i forumet....

MAN LIGGER SOM MAN HAR REDT !!

:evil:

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Moderator

Nu har du jo bekræftet at du vil have dem, så no problemo.

Nu er jeg ikke så god til at huske folk, hvis jeg ikke har snakket med dem nogle gange, men tager folk røven på mig, så plejer det er gå helt godt med at huske dem til en anden gang :wink:

Citat slut.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time