grydesvamp skrev:
men måske det er fordi folk køber for dyre biler og så ikke tør/har råd til at lave noget seriøst? så hellere en gammel bil man kan få næsten smidt i nakken og så lege og prøve ting og sager af...
rasmus Out!
Well, dem med de dyre nye biler KAN ikke tune dem, medmindre de vil overtræde loven. Ihvertfald ikke i 99% af tilfældene.
Og som det går med lasses ford, således går det med mange biler idag. Der kommer snart en dag hvor gamle biler man KAN tune(lovligt) er en mangelvare. Især nå man hører at fine byggesten bliver snittet i småstykker fordi ingen vil have dem...
Der kommer en dag hvor biler fra -84 er en mangelvare.....Hvad gør man så? Sparer op til en WagonR med T.Hansen nosser i ruden, turbofløjte og plasticwannabefælge??
Nå, pyt, det kommer ikke til at ramme mig. Jeg har et par gamle velbevarede 240T stående, skulle min egen blive træt...

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!