Da jeg har fået en lille dejlig dreng, er jeg nu nødt til at sælge min perle. Den er fra 1993 og har kun gået knap 163.000 km. Ekstremt velholdt og der er lige monteret nyt topstykke i samt lavet vinterpas på bilen. Det betyder at skulle der gå et eller andet inden for de næste tre mdr, står Nissan Danmark for garantien. Garantien dækker ALT! Hjulleje, generator whatever. Der er kvittering med på ca 18.000,- Jeg vil gerne bytte med en 4 eller femdørs Primera / Corolla / Vectra eller lignende. I ren handel koster bilen 49.900 og prisen kan ikke forhandles. Den er akkurat lige så velholdt som den ser ud til at være. Den går op til (min rekord om sommeren) 18.9 km/l pga multipoint injection. Den har standard 102 hk og ca 110 kn med det K&N filter der er sat på den nu. Bilen har ALDRIG kørt race eller lignende, men filteret er sat på fordi den så skulle gå 10-15% længere på literen, hvilket jeg tvivler på er rigtigt. Det originale filter samt filterkasse følger naturligvis med. Der er desuden stålfælge til vinterdæk. Den har:
ABS
Servo
Indfarvede kofangere, spejle og topspoiler ved bagruden
Integrerede tågelygter og fjernprojektører
Sportskabine med sportssæder med to-trins varme
El-ruder og el-spejle
Skørter
Alufælge
4 nk-støtter
splitbagsæde
Omdrejningstæller
Fjernbetjent centrallåse / startspærre / alarm
Træk
Ønsker som sagt at bytte med fire- eller femdørs bil pga jeg nu skal ha plads til klapvogn eller barnevogn og lift samt autostol og div legetøj til bettedrengen når vi skal nogle steder.
Mail mig evt med nogle forslag. Husk grundig beskrivelse af din bil, samt meget gerne nogle billeder. Bilen her befinder sig ca 20 km syd for Aalborg.
MVH
Skoust
skoust@tdcadsl.dk