Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jul 2025, 10:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg søger en 1,8 GTI 8v motor, da jeg gerne vil have en større motor i, uden at skulle betale afgift! Nu kører jeg kun rundt med en lille 90hk 1,8cl motor! :-/

Den må ikke have kørt helt vildt mange km., den skal køre godt, og må selvfølgelig gerne være gejlet lidt ud, hvis det er! :-D

Skal man ikke også skifte ledningsnettet og er det noget bøvl?
Er der andet man skal skifte, eller være opmærksom på???

Med venlig hilsen
Brian Mathiasen

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvor gammel er din Golf? Hvis du skal lægge en GTI motor over i den, skal det være den med kat. Den har 107 hk. og det er lige hvad din må få. Der skal du ha et komplet ledningsnet-styreboks. Det kan nok bedre svare sig at købe en GTI i stedet.
Mvh. Gert

Davs brian roder du stadig med at ville have større motor i ha ha jamen for fanden da der har sku da lige været en Golf G60 til salg i den blå avis for ca 60.000 kr hvorfor så ikke bare købe den men da jeg skrev til dig forleden gad du jo ikke at svare så synd for dig hva =:-)
B-]

Jeg har en makker der har en hel golf II tilsalg med en PF (107 HK) motor i,alu ,G60 kofangere/skørte sæt, servo, Import fra tyskland. Pris 8000 så har du da lidt at rode med. Var det noget????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time