hej...
hvad med en helt "ny" 242, fra 1980...

.- ja den er god nok..
IKKE 1 gram rust, den har stået inde altid.
den har kørt 2600km .. - ja 2600.
står 100% orginal, med små fejl., men nul rust
bilen er en gammel skole bil(EFG/automek), så der er skruet i dem

..
aldrig skadet, og der er aldrig svejset i bilen.
jeg sælger kun 1 af dem

. - den jeg beholder, betaler jeg afgift efter det er med b23 motor, og fra 84
der skal betales reg.afgift før den kommer på plader, det er 6300,-
det har jeg på skrift fra told/skat i århus.
de 6300,- er for 242. fra 1980 med b21 motor og 97Hk.
...

jeg sælger kun 1 af dem

. - den jeg beholder, betaler jeg afgift efter det er en 242GT med b23 motor, og fra 84.. evt. en 242turbo..
der skal nye toldpapir på dem, så der kan vælges model

kult-projekt, GpA turbo motor und alles..., eller bare 100% org. samlerbil... vælg selv

... og så 100% rustfri..
pris: byd over 15.000,- ellers ryger den tilbage til svenskerne
ring for info... eller sms.. min mail er nede..
søren. 20124555
_________________
242TI
Extrem moment er næsten lige så godt som sex..
Drifting er god håndtering af hendes røv..., og giver ofte en velfortjent hylen...- brug begge hænder, hvis hun bliver for vild...- eller hold igen med sømmet..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=75382