Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jul 2025, 10:05

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 31 okt 2002, 09:17 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Har haft overvejet turbo. Havde 2 stk. T25 turboer liggende, men det er lidt synd for motoren, den er bygget som en sugemotor. Alle i dag skal have turbo eller kører allerede med turbo. Så jeg har bestemt mig for at jeg vil bygge min som sug og give turbo drengene røv :-D

Hvad skal du have for at sætte større indsugningsventiler i??

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003, 18:41 
Hej Rane.

Jeg har en Honda VTI 1,6 96. Jeg har komplet Super Sprint samt K&N induk.
kit, ventuli og air/fuel controller. Jeg skal have skrap knast samt knast hjul.
Hvad tager du for portning og polering af min top??? og vil det give nogen
effekt på min model, toppen er ret god fra fabrikken.

MvH.

Casper


Top
  
 
Indlæg: 13 jan 2003, 19:19 
Hej Casper
jeg må nok inrømme at hondas mekker har gjordt et godt stykke arb. med den top i forvejen
som jeg kan læse er du også godt klar over det selv så jeg vil ikke mene at det vil have nogen effekt med mindre at du kontakter en Honda tuner spicialist som har prøvet sig frem med mange toppe så kan det da godt være at han kan hente nogle flere hk ud af den.
Mvh Rane


Top
  
 
Indlæg: 13 jan 2003, 21:25 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 668
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Hej!

Kan du klare en top til en uno turbo???

Den er i alu.

Hvor meget vil du mener der skal gøre ved toppen???

Hvor meget tror du det kan give i effekt???

_________________
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2003, 12:51 
hej olsen
uno jep det kan jeg godt klare
der er jo mindre modstand efter det er blevet portet så din turbo skal ikke trykke så hårdt for at få de samme hk
men skriv mig en mail så finder vi ud af noget
Rane21@ofir.dk
mvh Rane


Top
  
 
Indlæg: 18 jan 2003, 17:36 
Hej du jeg er interseret i at få ordnet min top på min mazda 626 2.0I 16V kan du ikke skrive en pris og hvornår du har tid til at lave det pr. mail tak
jeg kommer også fra Odense


Top
  
 
Indlæg: 18 jan 2003, 22:31 
Hej trolly
send mig en mail så jeg kan få din mail ard at sende til min er Rane21@ofir.dk
Tid det finder vi ud af men det skulle ikke være noget problem
mvh Rane
:-D


Top
  
 
Indlæg: 19 jan 2003, 22:39 
Portning af top
til billig penge kun alu. top
du bestemmer hvor meget der skal tages af ventilstyrene om kanaler skal polers eller om de bare skal være grove og med støbefejl som fra fabrik.
portning. 1600 kr. for 8v. 2200kr. for 16v
portning og polering. 2000 kr. for 8v. 2600kr for 16v
polering. 800 kr. (ved polering alene) for 8v. 1000 for 16v
Mvh. Rane Odense
Rane21@ofir.dk


Top
  
 
Indlæg: 20 jan 2003, 06:43 
Tilbud

Er kommet i tanke om at jeg har fri i denne uge så jeg har masser af tid til overs
en portet og poleret top 8v 1500kr
en portet og poleret top 16v 2100kr
tilbudet gælder kun denne uge
Odense 40548173 mail Rane21@ofir.dk
Mvh Rane


Top
  
 
Indlæg: 20 jan 2003, 09:27 
hvor lang tid tager det at bearbejde sådan et topstykke??????????


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team