Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 maj 2025, 23:35

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006, 22:38 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Passe på. GT2860R er kun ratet til 310 heste, så du skal nok som minimun tage GT2860RS, ratet til 340 heste.

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006, 22:41 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
Yes yes, valget af turbo ligger heller ikke helt fast endnu...
Du skulle vel ikke vide hvor man lige finde andre dyser der er "side feed"?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006, 22:46 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Næ, det er nok Finn du skal hive lidt i. Men ved at René/Turbomotor.dk som regelt sætter 4 extra dyser i... Det gjorde han da på min kammerets, 20V silvertop, med Nissan Turbo, ca 200 hk.

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006, 22:50 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
Mon ikke det var fordi han kørte med mf2? På min skal det køre med MS, så ser ingen behov for flere dyser hvis der kan fåes nogen der passer som er store nok.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2006, 22:53 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Han køre med 8 dyser på MS.

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 aug 2006, 16:41 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Ja nogen 20v er med 8 dyser, det er fordi de kører med sidefeed dyser, og ikke så nemme at finde brugt.De koster en mindre formue nye.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 aug 2006, 18:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2004, 22:41
Indlæg: 160
Geografisk sted: Fyn, Svendborg
Hvis det er et silver topstykke du har gang i, har en en rustfri indsugningskasse, til og spænde uden på spjældhusne. De er et must hvis du skal over 0.9 i tryk. - Der er desuden tragte i, og 2,5" indgang.
Skriv hvis det har interresse.
Mvh Daniel


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 aug 2006, 09:17 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 75
Geografisk sted: Nordjylland
800 bud på 4A-ge smallport topstykke med indsugning..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 aug 2006, 17:12 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
Det lyder meget fair, kontakt mig på mail så aftaler vi nærmere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 aug 2006, 18:44 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2004, 16:23
Indlæg: 542
Geografisk sted: Midtfyn
Hehe betyder det hks toppakning er noget munk?? :-)
klyfax skrev:
Der slugte jeg lige min mus! HKS!? Hvordan ville du lave en sko om til en toppakning????? :-)

_________________
/Jack
Nissan 200sx S14a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team