HEY hvis nogen er interesseret......
Redaktør: Moderatorer
-
Lübcke
Re: HEY hvis nogen er interesseret......
Der er ikke noget kort i den dvs at der er ikke noget abbonement i den men tlf'en er låst til orange........... men vil lige høre med orange om jeg kan få oplåsningskoden til den ..............vender tilbage.........
-
Lübcke
jeg kan ikke få låsekoden til den og den er så stadig låst til orange og prisen er 800.-
-
Simon
Se i DBA der kan i få låst alle tlf'er låst op for en hund
-
julemanden
du kan selv køve et stik, og finde programmel til at låse den op på nettet - det koster under 200...
-
P.A
at: julemanden
Hvor kan man købe stik til at låse telefon op med, og hvor kan du finde programmet til d??
Hvor kan man købe stik til at låse telefon op med, og hvor kan du finde programmet til d??
-
Lübcke
.....jeg syntes at alle folk har en mening om hvor hvidt min pris er i overkanten...
som dog med nogle bud for helvede i stedet for bare og sidde og kommentere i har jo ikke noget at have det i, og jeg gider IKKE og bruge tid på at finde ud af og få den låst op det må i sgu selv klare.........
som dog med nogle bud for helvede i stedet for bare og sidde og kommentere i har jo ikke noget at have det i, og jeg gider IKKE og bruge tid på at finde ud af og få den låst op det må i sgu selv klare.........