Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 01:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Og bagvangerne over bagbroen??? :?
Og fx forstærkningerne i vognbunden, hvor forstolene er skruet fast??? :?: Kunne du evt. fortælle lidt mere om, hvad der er rep. for rust, og evt. hvordan :) .
Hvilket fabrikat er udstødningen, og er den i ordentlig stand?
Jeg planlægger en tur til øen i næste uge (uge 44), og vil måske så kigge forbi, jeg mangler rent faktisk en gammel sierra som vinterprojekt.
Men hvis jeg alligevel skal til at smede bagvanger og andet godt, kan jeg lige så godt rulle den gamle 1,8 omme fra baghaven ind på liften i stedet for!!
P.S.: Med hensyn til reservedelsbilen, hvornår er den afmeldt??
For biler afmeldt i perioden d. 1. juli. 2000 - 30 juni 2002 udgør godtgørelsen kr. 1.500,-
For biler afmeldt efter d. 30. juni 2002 udgør godtgørelsen kr. 1.750, Herfra skal så trækkes ophuggerens miljøbehandlingsgebyr.

Reglerne har jeg fundet på dette link: http://www.bilordning.dk/
Hvis reservedelsbilen er afmeldt før 1-07-2000 får du ikke andet end udgifter ud af den...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Transitfar skrev:
Og bagvangerne over bagbroen??? :?
Og fx forstærkningerne i vognbunden, hvor forstolene er skruet fast??? :?: Kunne du evt. fortælle lidt mere om, hvad der er rep. for rust, og evt. hvordan :) .
Hvilket fabrikat er udstødningen, og er den i ordentlig stand?
Jeg planlægger en tur til øen i næste uge (uge 44), og vil måske så kigge forbi, jeg mangler rent faktisk en gammel sierra som vinterprojekt.
Men hvis jeg alligevel skal til at smede bagvanger og andet godt, kan jeg lige så godt rulle den gamle 1,8 omme fra baghaven ind på liften i stedet for!!

P.S.: Med hensyn til reservedelsbilen, hvornår er den afmeldt??
For biler afmeldt i perioden d. 1. juli. 2000 - 30 juni 2002 udgør godtgørelsen kr. 1.500,-
For biler afmeldt efter d. 30. juni 2002 udgør godtgørelsen kr. 1.750, Herfra skal så trækkes ophuggerens miljøbehandlingsgebyr.

Reglerne har jeg fundet på dette link: http://www.bilordning.dk/
Hvis reservedelsbilen er afmeldt før 1-07-2000 får du ikke andet end udgifter ud af den...

Hej
Da jeg købte den havde jeg en plademand med som sagde god for undervognen.. faktisk brugte han ordet ... *total iorden*.. Der er derefter kommet nye skærme på..
Udstødningen er standart og fejler intet...

Jeg kan kun anbefale at du ser på den.. Det er lidt svært at fortælle hvad og hvordan det er lavet.. de personer som har hjulpet mig både med motorskift og pladearbejde kan deres arbejde og gør det efter bogen..
Vinterprojekt... Tja! Det er ikke det helt store at gå i gang med men så er der tid til at slappe af.. eller pusse/vaske den.. ;0)

Mht. min skrotbil har jeg fundet et sted ved slagelse ( Mener jeg det var ) som gir 1300 kr. efter afgiften er betalt den er først lige afmeldt så penge i den er der.. + en masse reservedele som jeg også skriver.. Motor,tank,bremser osv.
De skal have 500 kr. for at hente den.. det er hvad jeg skal gi for leje af trailer + vogn/benzin.. min rts har ikke mulighed for og skal ikke trække den..
Regner med at ringe derop efter weekenden så den er nok væk Tirsdag/Onsdag ( 800kr. sidst på denne mdr. er kanon for mig efter som min turbo gik for 14dage siden og har lige købt en ny... så afsted skal den snart )

Jeg kan sende et par billeder af den hvis det er..

Medlem

Anders Pedersen skrev:
Har gørt 160.000Km.. Nyrenoveret for rust og nylakeret..( blå ) står rigtig flot..
Indfarvet xr4 kofanger m/tågelygter og blinklys og en xr4 kabine..
Der følger masser af reservedele med fx. Elruder et par andre kofangere.. servopumpe osv. osv. osv..

Et stk. skrotbilen medf. hvis interesse.. merpris 1000 indenholder et stk. V6 motor 2,0.. Reg papir medf. så de 1000kr. er hjemme igen ved afl. til skrot..

Fejler intet.. enkelte ting skal laves inden syn
De ting som skal laves inden syn..

Varmemåler da den der sidder på ikke virker til den model/motor ( En tur på skrotpladsen efter en.. )
Dæk ( Nedslidte..Der medfælger.. men de er ikke pæne ej heller ins og den ene er revnet i toppen )
Vinduesbeklædning bagved ved vinduerne
Loftbeklædning ( Hvis konen kan sy så er det hurtigt lavet.. Det gamle følger med.. Så kan man sy efter det.. )
Antenne
Liste til sideruderne ( Omkring ruderne sidder der en pynteliste.. En tur på skrotpladsen )
Låse ( Der er 3 nøgler til den… ret irriterende )
Dørhåndtagsarm til at åbne døren..( En tur på skrotpladsen )
En motor justering inden syn ville være godt.. ( fx. Co2 og tændingsjustering ) Men den starter hver gang man hvorfor ikke tjekke..
Gearknoppen skal sættes fast..

Det er ikke det helt store.. og kan gøres for små penge.. Hvis man kan sy og skrue ting af og på igen så kan det sikkert gøres for 1500 kr. så er den på gaden..

Sælger pga. at jeg er blevet alene og derfor ikke har brug for 2 biler.. denne her var til damen..

Pris 9.800

Flere billeder kan fremsendes.. c",)

mvh
Plunk6@hotmail.com

Mit nummer er 60125913 hvis vi skal aftale noget...

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
hej der... det hele lyder ellers fint... men hvis det ikke er den blå på billedet der er til salg... kan du så skaffe nogle af den der er.... hvornår er den synet sidst??? skal den synes inden der kan komme nummerplader på??

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Medlem

Minilars skrev:
hej der... det hele lyder ellers fint... men hvis det ikke er den blå på billedet der er til salg... kan du så skaffe nogle af den der er.... hvornår er den synet sidst??? skal den synes inden der kan komme nummerplader på??

Hej

Et par billeder er på vej senere i dag...
Det med syn ved jeg faktisk ikke.. den står uden plader og er afmeldt sååå.. men det finder jeg da lige ud af...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time