Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 07:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
læderstolene ville jeg dog nok takke pænt nej til for jeg vil ha skålesæder i min og bagsædet ryger direkte ud! og megasquirt sættet ville jeg nok heller ikke få brug for. (har jo som du selv er inde på selv omexen, og den har jeg sat mig ind i, så den bliver ikke skiftet) men tænk lidt over hva pris du har i tankerne og om du evt vil af med bilen til mig, nu når jeg ikke er så vild med megasættet og læderstuen... venlig hilsen lasse
p.s. hvorfor vil du i grunden sælge, troede du var ovenud tilfreds med bilen

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Hej Lasse,

Jeg er altid åben for forslag. Jeg ER også meget tilfreds med bilen, men som sagt er der altid noget andet man gerne vil have. Hvis buddet var højt nok kunne det jo være det var interessant. Sæderne samt MS kan jeg sagtens genbruge, så no worries der. Prisen må nok ligge omkring hvad de andre vil have, altså omkring 40-45.000 kr. alderen og stand taget i betragtning, så reelt er der nok nogle bedre eksemplarer for dig på det tyske marked. Min har kørt 150k nøjagtigt, men motor kun 70.000 da den er skiftet på garanti i Tyskland.

Men som sagt, er buddet højt nok... ;)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
tja det er jo en fin bil og så vidt jeg kan læse så går du en del op i bilen, så det er vel rimeligt nok, har dog ikke mulighed for at betale den pris lige for tiden. jeg har lidt forskelligt igang, blandt andet en vogn der er skadet som jeg så selv skal bygge op igen, men har rimelig fin adgang til billige pladedele, så det kan være at det bliver den, men den skal hentes på fejeblad i jylland, desværre... men der er meget arbejde i det og ved endnu ikke om den er pilskæv i karossen. det projekt vil formodentlig løbe op i små 30 klik, men så er ALT også lavet samt nymalet = ultimativt nul rust, hvilket jop ville være et hit. ser på sagen det kan være at jeg vender tilbage til dit tilbud hvis jeg afviser den der er skadet og køber en der er hel... ha ha 8)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Lasse, har du tjekket Mobile.de for nyligt, der er flere "bastlerfahrzeuge" til BILLIGE penge derinde..

Titel:
Mester Medlem

hvor finder du dem du snakker om? jeg har set en del på mobile, men de ligger i 1000 euro og opefter helt op til 3400 euro, der skal så betales afgift og det er jo desværre en variabel som man på ingen måde kan vide sig sikker på...
snakkede med en gut fra striben ude på gør-det-selv i lørdags, han havde lige fået danske medaljer på den han havde importeret og den var der run i bagtårnene på, så indtil videre stod den ham i 38 klik. og det er for en fra 93... synes det er lidt vildt at det er den pris og at der så er rust nok i de bagerste skærmkasser til at det ikke kan synes. :wink:

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Det er så Claus du har talt med og det var IKKE kun pga den lille smule rust der var i hans tårn at den ikke kunne synes ;-)

Der blev lavet rust for i alt 1500,- men der ud over, var der lidt løse forbindelser og der skulle skiftes bremserør på den, men det er jo næsten standard for de årgange, så det er jo nærmest noget man ved at man skal kigge efter inden syn, det havde Claus så ikke gjort :o

Den bil er i særdeles flot stand..

Hvis du udelukkende er ude efter en gammel smadderkasse Uno Turbo er det ikke smart at hente den i Tyskland, men leder du efter et fint eksemplar skal du nærmest lede syd for Kassel, eller finde en af dem der allerede er importeret.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Yugo turbo

Hvordan gik det med og ringe på den fra den klå avis til 10.500 kr???

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Titel:
Mester Medlem

jeg ringede kl 8 om mornen, men den havde været solgt siden ca en time efter de havde sat den på... til værkstedsførens lillebror... lidt underligt at de så sætter den på men fik at vide hvorfor prisen var så lav... der skulle skiftes støddæmpere og bremser hele vejen rundt samt at den snart skulle synes... bød dog 3 tusind over så han kan ha tjent godt over den nat, men han er ikke vendt tilbage til mig, så det blir jo nok ikke til noget! :cry:

Titel:
Mester Medlem

jeg leder ikke nødvendigvis efter en smadder kasse, bare en der er rimelig i stand sat i forhold til prisen. synes ham i nordjyllands pris er i overkanten hvis jeg ikke må se den på en lift først, i forstår vel hva jeg mener... og ja ham claus har sku gjort et fint køb i den uno, virkelig flot i lakken og det hele...

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Der er selvølgelig ingen tvivl om at man ikke gider købe en bil man ikke kan få lov at tjekke ordentligt efter. Så jeg forstår dig godt..

Held og lykke i din jagt, håber da at vi snart kan få endnu et medlem i Uno Turbo-banden ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time