T3/T4 sælges

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

#21 Indlæg af Mads RR »

Ja, hvis du kan skaffe en sådan lader til en ligende pris er jeg også interesseret. Lad os høre hvad du kan tilbyde.

Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Nordicturbo.dk
Junior Medlem

#22 Indlæg af Nordicturbo.dk »

Okay..

Nogen som er interesserede i den "Nissan T25 / T28, ball bearing" ? *(som står til 475usd)

Hvis man regner sammen, så koster den ovenstående = 475 + 80usd(fragt) * 6.5 (valuta-usikkerhed) * 5% told = ca. 3800kr. ex. moms = 4750kr. inkl. moms

Tilsvarende for T3/T4 turboen = 325 + 80usd * 6.5 * 5% = 2800kr. ex moms = 3500kr. inkl. moms

Hertil kan der komme gebyr når man overføre penge(alt efter metode), samt når tingene fortoldes i dk, så koster det noget alt efter hvem forsendelsen er sendt med.. disse ting er dog variable, så de udelades, for at gøre det lidt enkelt.

fragtprisen er taget som 3-5dages forsendelse med USPS, hvor man så får den udleveret igennem postdk her i Danmark.

Dollaren er iøvrigt steget til 6.23kr.

Mine priser vil så være :

T3/T4 = 3800kr. inkl. moms
T25 / T28 turbo = 4750kr. inkl. moms

Der er ikke krav om at man forudbetaler hvis man vil have en til denne pris, men jeg tager kun et bestemt antal hjem af gangen, og hvis nogen lægger depositum, så vil de også være sikre på at få en turbo blandt de første..

Mht. Wastegate, så får jeg noget igennem min samarbejdspartner i løbet af 1-1½ måned
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

#23 Indlæg af Mads RR »

Hej Niels

Og hvis man køber sådan en turbo ved dig yder du vel garanti efter dansk lovgivning? Og hvad er din leveringstid i øvrigt?

Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Nordicturbo.dk
Junior Medlem

#24 Indlæg af Nordicturbo.dk »

Ja, det skal man jo for alle handler i DK

Leveringstid..
Mht. levering, så bestiller jeg en sending hjem af gangen.. da der ikke bestilles enkeltvis..

Jeg regner så med at sende en bestilling her mandag, og så går der ca. 12-14dage før jeg har de første
Havneren
Mester Medlem

#25 Indlæg af Havneren »

Niels... Har du ikke fået en mail fra mig? Jeg har skrevet til den addresse du brugte sidst vi handlede...

V/h Christian
Nordicturbo.dk
Junior Medlem

#26 Indlæg af Nordicturbo.dk »

Hej

Nej, jeg undrede mig over at jeg ikke fik nogen mail tilbage..

Du kan prøve et par forskellige
vag_turbo@hotmail.com eller niels@20v.dk

Evt. kan vi tage den på msn : vag_turbo@hotmail.com
Havneren
Mester Medlem

#27 Indlæg af Havneren »

Mail sendt igen... Tror faktisk også jeg fik dig tilføjet min MSN.
Besvar