nu er jeg ikke helt enig i at 4i karossen ligner pis.
dette er netop den kaross som cosworth burde have haft da den faktisk skiller sig ud fra det kedelige 1600 laser kaross som cosworth 2wd (3drs) fik i stedet.
men nu er det så 4drs cosworth jeg er mest til.
Mener du at Merkur-karossen med den ekstra stolpe i bagruden er pænere end en "normal" 3 dørs?
Well - smag og behag - men jeg er dælme ikke enig .
wukshady skrev:Nu er det muligt at jeg hopper ud til Finn på det dybe vand, men havde den europæiske XR4i ikke også den ekstra stolpe?
Jow - kan jeg se af internet-søgning . Det var jeg faktisk personligt ikke lige opmærksom på. Ikke fordi jeg synes den er kønnere af det. Men det gør det i hvert fald kun nemmere at skaffe en rude hvis det er .
Jeg syntes bestemt at cosworth 3drs skulle have haft det specielle kaross i stedet for den kedelige helt almindelige som den fik.
Men det er bestemt en smagssag. Men nu var det også meningen at rs1700t skulle være arvtager efter escors rs modellerne som så blev til xr4i og xr4x4i som begge var for svage, og så kom 2wd 3drs for at ende i rs500 pga holdbarhed. Men hvor xr4ti kommer ind er jo nok mest for at smide den på det amerikanske markedet, lige som sydafrika og newsealand fik xr8.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
volvo 16v toppen kan monteres, men det er lige knap 100% bolton. Ombygningen indbærer bla alu tig svejs, men derudover "passer" den bemærkelsesværdigt godt.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!