Malibu.. skrev:
Prøv dog at læs det indlæg med det link hvor der står højt og Tydeligt at det ikke kan lade sig gøre uden der skal betales afgift ... Men oki så syn den og sælg den nysynet så får du også mere for den, men folk tør jo ikke røre ved den nu ..
Og hvis det er et penge problem som kan ramme alle vil du så syne den hvis en evt køber vil betale det???
Beklager... Jeg har desværre ikke et sted nu hvor jeg kan lave den klar... jeg mistede desværre en del kontakter og muligheder da jeg blev single..
Jeg er total ligeglad hvad T&S skriver.. de 20% gælder for alle.. Jeg har gjort det ved med nu 4 biler og alle er gået gennem syn... det de kigger på er bremser..
Jeg har lige været til syn med min.. og fik også at vide at bremserne ikke passede på den bil og at de skulle være større.. PJAT. det er standart.. du må lave så meget lort ved bilen.. de siger de intet om at så skal bremserne skiftes det er dit problem... om en RS har 135 eller 220hk.. så behøver man ikke skifte en skid...
Så det der står på siden kan ikke bruges imod dig... du overholder de kraf der er om motorskift...