nu hvor jeg er blevet brændt af,af en der havde en intercooler ,vil jeg se om der ikke er en herinde som har en til salg...skal helst have studs i hver sidde...
CiViC4Dr skrev:nu hvor jeg er blevet brændt af,af en der havde en intercooler ,vil jeg se om der ikke er en herinde som har en til salg...skal helst have studs i hver sidde...
CiViC4Dr skrev:nu hvor jeg er blevet brændt af,af en der havde en intercooler ,vil jeg se om der ikke er en herinde som har en til salg...skal helst have studs i hver sidde...
på forhånd tak
Denis
Hvilket prisleje ligger du i ??
max 2000.-
Jeg har en rimelig god en til 1800 som er magen til den på billedet..
som måler 630 x 202 x 62mm 2,5" tilslutning og den er ny..
på forhånd tak
Denis
Hvilket prisleje ligger du i ??
max 2000.-
Jeg har en rimelig god en til 1800 som er magen til den på billedet..
som måler 630 x 202 x 62mm 2,5" tilslutning og den er ny..
kan du ikke sende et bedre billede til min mail af den...
ikke for at ødelægge en handel, men den IC på billeder med de mål kan ikke sidde på en civic fra 92-95. vi har også prøvet sådan en IC på min civic.
mvh Dennis (civic esi-turbo)