S: ST200 motor fra Ford Mondeo, 2,5 V6 ydende 204Hk (motorkode SGA).
Maskinen er UDEN udstødningsmanifolde og tilbehør af nogen art, Ikke engang ledningsnet er der med.... .
Til gengæld har den kørt 0 (NUL) kilometer .
Prisen er 7500 Kr + moms... .
Senest rettet af Transitfar 16 dec 2004, 20:20, rettet i alt 2 gange.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Spændende motor. Kan man få lidt mere info,; renoveret longblock?.Shortblock, eller fabriksny shortblock med krumptap,stempler, etc eller hu?
Ikke at jeg vil købe, synes bare det var en spændende motor, og umiddelbart billigt.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Fabriksny færdigsamlet motor, klar til at erstatte en defekt maskine i en Mondeo ST200.... Om der er forskel på en standard blok og en ST200 blok er jeg ikke klar over, sandsynligvis ligger forskellen blot i "indmaden".
Man skal forøvrigt lige huske at den nye (2001-model) Mondeo hedder ST220 og er en 3,0-liters maskine, blot nævnt for at man ikke blander begreberne sammen.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Transitfar skrev:Man skal forøvrigt lige huske at den nye (2001-model) Mondeo hedder ST220 og er en 3,0-liters maskine, blot nævnt for at man ikke blander begreberne sammen.
Og det er en Jaguar-motor
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!
Transitfar skrev:Man skal forøvrigt lige huske at den nye (2001-model) Mondeo hedder ST220 og er en 3,0-liters maskine, blot nævnt for at man ikke blander begreberne sammen.
Og det er en Jaguar-motor
forkert... det er en motor fra den ámerikanske ford TARUS. som så også er brugt i en jaguar.
Yamaha har snart haft fingrene med i de fleste bilmærker.
Feks er topstykket på volvos røde, skrå motorer oprindeligt udviklet af....yamaha.
yamaha og cosworth, og så een mere jeg ikke kan huske navnet på pt. har haft en finger med i spillet på rigtigt mange motorer. Tror endda yamaha har leveret motorer til toyota på et tidspunkt.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!