K: RS Turbo- Recaro sæde

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
ERST

K: RS Turbo- Recaro sæde

#1 Indlæg af ERST »

Som topic, søger et fører sæde i pæn stand da mit er knækket i ryglænet og skævt.. det skal være gråt m. røde striber..
Håber nogle ligger inde med et eller evt. begge sæder..

mvh. Christian
corrado vr6
Senior Medlem
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Kontakt:

#2 Indlæg af corrado vr6 »

pil betrækket af og få det svejst.. det er ikke så svært
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
ERST

#3 Indlæg af ERST »

Kan det lade sig gøre unden at ødelægge stoffet.. det skal det jo syes pænt sammen igen..??
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#4 Indlæg af grydesvamp »

hvis du giver helt op med dit gamle sæde der vil jeg gerne købe det for en kass øl, da det jeg har i ladaen ik giver så meget støtte i siderne.
mvh rasmus m.

tlf: 25 36 87 43
Fri bane fuld hane! :-)
corrado vr6
Senior Medlem
Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Kontakt:

#5 Indlæg af corrado vr6 »

er sikker på du kan skille det af nede i bunden af ryggen.. ellers vil jeg da også gerne købe det
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#6 Indlæg af Ole.. »

Man kan sagtens tage betrækket af :wink: det sidder fast med nogle "klemmer" i bunden, disse skal dog klippes/bøjes op... Nye "klemmer" kan du få hos en sadelmager, ellers kan du bare brug tintråd når du skal montere betrækket igen :wink:
Jakob Hansen
Mester Medlem
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Kontakt:

#7 Indlæg af Jakob Hansen »

Det kan sagtens lade sig gøre (med et fint resultat) at pille betrækket af sine sæder for at svejse stellet og så betrække dem igen.

Jeg har selv gjort det på mine xr3i sæder, og de var lige som nye bagefter. Så det er bare at klø på. Det kan jo ikke koste noget at eksperimentere, hvis du alligevel have tænkt dig at kassere sæderne :wink:
Billede
Besvar