Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 06:35

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2005, 21:09 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 09 nov 2003, 23:04
Indlæg: 92
Hey. Jeg skal bruge en benzintryksregulator til en voldsom benzinpumpe.

pumpen smider 360liter / timen ved 3.1bar...

hvor finder jeg sådan noget, helst hurtigt-.

_________________
- Christian Byriel [Peugeot 206HDii]


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2005, 02:04 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 529
Geografisk sted: Them
beamer skrev:
Hey. Jeg skal bruge en benzintryksregulator til en voldsom benzinpumpe.

pumpen smider 360liter / timen ved 3.1bar...

hvor finder jeg sådan noget, helst hurtigt-.


Ikke fordi jeg har en, men hvad pokker skal den bruges til på HDi'en? Svar evt. på PB, så vi ikke fucker tråden helt op..

_________________
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 apr 2005, 21:12 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Et forslag.
Enten køber man en super duper regulator fra usa.
eller man paralelforbinder 2 standart regulatorer, eller man laver en restriktion, der giver 1 bar mere med alle dyser konstant åbne, med blokeret org regulator, stadig paralel forbundet, og lader standart regulatoren styre rest benzinmængden.
Er ikke afprøvet, men kan gøres for meget få penge og lidt tid.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 apr 2005, 20:15 
Hmm kan du uddybe det med at de er parallet forbundet.. evt. en tegning...


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 09 apr 2005, 20:26 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Touring skrev:
Hmm kan du uddybe det med at de er parallet forbundet.. evt. en tegning...


- regulator- returløb
. /
Dysebro-
. \
. - regulator- returløb

Dette er med indsprøjtning, udskift dysebro med trykrør fra pumpe hvis det er karburator.
Returen kan samles igen hvid den er af passende størrelse, maks 2mm mindre end trykrøret.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team