Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Ford RS Turbo projekt Sælges - Kom med et bud http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=15680 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | Anders Pedersen [ 17 apr 2006, 18:48 ] |
Titel: | Ford RS Turbo projekt Sælges - Kom med et bud |
- Ford RS Turbo 1,6 årgang 88 - Kørt 210,000 ( Nyrenoveret motor med flg. dele -Opgraderet helixkobling - Opgraderet Turbo ( Hybrid 36/60trim ) kørt max 1000 km - 285T2 knast fra burtonpower - Renoveret topstykke med nye løftere, fjedre m.m ( portet ) lavet hod næstved cylinderservice - RS1600I Indsugningsmanifold incl. ny rørføring i 2½tomme - Stor Intercooler ( ca.mål som jeg husker dem = D6cmxB56cmH38cm ) - Ny Renoveret gearkasse ( Grundet ødelagt spær ) - Alarm med fjernstart - VDO - Ure til Olietryk, Bar måler samt temp på olie. - Anden udstødning så den kan komme af med møget .. god lyd og helt klart god effekt. - Pæn og velholdt kabine – der er lavet stjernehimmel i loftet. - Nyt batteri - Alt er i el ( Justering af forlygter samt indstilling/justering af sidespejle ) - Svinghjul ( Lettet 1.kg ) Bilen står med motor og kabine adskilt - For at motoren fungere skal den forbi et værksted som kan måle sig frem til nye lejre da dette er det eneste der mangler før den virker samt en justering så den får benzin nok. Ellers er der kun lidt rust ved paneler og taget som skal laves. Ellers utrolig pæn vogn. Pris. Kom med et bud !!! Der er nye dele for over 25.000 Der kan evt. handles om prisen imod dele som jeg så tager fra.. fx. evt. uden turbo.intercooler osv osv.. Grundet salget: Er gået lidt død i det pga. huskøb og syntes det er synd den bare skal stå stille nu når det var meningen den sku være klar til sommer .. |
Forfatter: | LionTamer [ 18 apr 2006, 14:10 ] |
Titel: | |
Hvad skal din Xr3i motor koste? og har du mere info på den? kører nemlig selv xr3i fra 1983 nu, og motoren skal have skiftet toppakning, men vil sgu hellere skifte hele motoren så... Og hvad skal krumtappen koste så? |
Forfatter: | Anders Pedersen [ 18 apr 2006, 22:20 ] |
Titel: | |
LionTamer skrev: Hvad skal din Xr3i motor koste? og har du mere info på den? kører nemlig selv xr3i fra 1983 nu, og motoren skal have skiftet toppakning, men vil sgu hellere skifte hele motoren så...
Og hvad skal krumtappen koste så? Motoren er adskildt og ligger i 2 papkasser kan ikke garantere en komplet motor.. ( Men ved løfterne mangler ) Der er blokken, bundkar, krumtappen, toppen, indsugningsanlæget incl. dysser, vandpumpe, svinghjul, samt starter. Mht. Det prisen kom med et bud på ovenstående incl. den 1,9 krumtap så ser vi på det.. |
Forfatter: | LionTamer [ 19 apr 2006, 10:57 ] |
Titel: | |
Aner ikke hvad sådan noget skal ligge i.. Jeg ved bare at jeg ikke vil betale det som det koster at skifte pakning og planslibe den jeg har nu... |
Forfatter: | Anders Pedersen [ 19 apr 2006, 16:03 ] |
Titel: | |
LionTamer skrev: Aner ikke hvad sådan noget skal ligge i.. Jeg ved bare at jeg ikke vil betale det som det koster at skifte pakning og planslibe den jeg har nu...
Uha. kan jeg godt se - hvad koster sådan en omgang.. ?? Blok og krumtap kan du få for 700,- Hvor i landet bor du . for evt. fri levering kan arrangeres da jeg køre en del rundt pga. mit arbejde.. |
Forfatter: | corrado vr6 [ 21 apr 2006, 13:23 ] |
Titel: | |
Har du ikke stempler og plejlstænger til den 1,9?? |
Forfatter: | Anders Pedersen [ 22 apr 2006, 01:21 ] |
Titel: | |
corrado vr6 skrev: Har du ikke stempler og plejlstænger til den 1,9??
Desværre - kun krumtap og plejestænger med defekte stempler - Vedr. blokken så kan det da anbefales at bruge penge på at få den boret op til 1,9 så har man jo selv resten.. derfor sælges den sammen med bilen hvis køber ønsker dette .. eller sælge den del vidre.. osv. |
Forfatter: | corrado vr6 [ 22 apr 2006, 08:46 ] |
Titel: | |
jeg vil godt købe krumtap, plejstænger og de defekte stempler |
Forfatter: | Anders Pedersen [ 22 apr 2006, 10:04 ] |
Titel: | |
corrado vr6 skrev: jeg vil godt købe krumtap, plejstænger og de defekte stempler
Okay.. Ud fra hvad jeg sådan kan måle mig frem til. tror jeg desværre ikke stempler er de originale og fra en 1,9 da der kun pr. cylinder er 1,5mm større og kan ikke helt passe . ham jeg i tiden købte det af har fortalt at det kun er krumtap og stænger der er og at han har brugt de stempler han før havde i sin motor .. men altså lad og finde ud af noget så kan du altid se på det.. Du kan gi mig 350kr. for de dele |
Forfatter: | corrado vr6 [ 22 apr 2006, 13:32 ] |
Titel: | |
ok.. det er i orden... sender lige en pb med adressen |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |