Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
S: 306XT 1.8 ´94 med Kompressor 212HK - SOLGT http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=15809 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Lars Viggo [ 07 maj 2006, 17:47 ] |
Titel: | S: 306XT 1.8 ´94 med Kompressor 212HK - SOLGT |
Følgende bil sælges for 55.000,- Billeder kan ses her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=56873 Send en mail til chuks_nwogo@msn.com med dit tlf hvis du er interesseret så ringer jeg tilbage. Jeg svarer selvfølgelig også på så meget jeg kan her inde ![]() Model: 306XT Årgang: 1994 KM: 174.000km Udstyr: Fjernbetjent centrallås/alarm (den originale peugeot som er infrarød) ABS Servo El-ruder Motor: 1.8L Kompressor 6-trins gearkasse Helix kobling Mahle stempler og forringer Stål toppakning Skarpere knast fra Schrick på 268 grader SMT6 Piggy Back styrebox 2 extra dyser 1 2 Pipe udstødning Katalysator fra Volvo v40 (har standart 200HK) King dragon filter (renset med K&N filter rens så det er rødt nu) Hestekræfter: 212HK 340NM ved 0,7-0,8 bar Fælge: 17" AEZ alu med 205/40/17 dæk 14" vinter stålfælge måske også et sæt 15" alu som så kan anvendes til vinterfælge Undervogn: Sænket 40MM Bremser: Helt nye Green Stuff bremseklodser Styling: Monaco body kit M3 spejle Hvide sideblink Lygtemaske Org. peugeot hækspoiler Bagvinduesvisker fra Pug. 206 12" Cerwin sub 4 kanals forstærker Der følger stort set alle de originale dele med så som gearkasse, knastaksel osv.. og så er der en hel masse rør og andet godt.... Den blev målt på felt en meget meget varm sommerdag, hvor jeg fik at vide han ikke kunne køle bilen nok, så jeg kunne bare komme tilbage og få målt den igen, så ville den sikkert ramme 220HK men det er jo kun et gæt, den faktiske måling er på de 212HK Kompressoren er monteret efter den metode som er brugt i G60'eren , hvor man har to gaspjæld. Det ene styrer luftmængden ind i motoren (som det plejer) Det andet styrer trykket, dsv. hvis det står helt åbent så ryger alt trykket ud i den fri natur, men når det er helt lukket så er der kun en vej det kan gå, og det er ind i motoren, og så er det bare af sted ![]() De to gasspjæld arbejder modsat af hinanden, så når man gir' fuld gas og spjæld nr 1 åbner helt så lukker nr 2 og alt trykket bliver skudt ind i motoren. Årsagen til at jeg sælger den er at jeg har en 206HDI 2.0 som jeg kører i til hverdag, og jeg har ikke tid til at køre til de forskellige race arrangementer mere ![]() Den har stort set holdt stille de sidste 2 år... |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |