Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 maj 2025, 06:46

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2006, 17:47 
Offline

Tilmeldt: 07 maj 2006, 17:14
Indlæg: 4
Geografisk sted: Vestsjælland
Følgende bil sælges for 55.000,-
Billeder kan ses her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=56873
Send en mail til chuks_nwogo@msn.com med dit tlf hvis du er interesseret så ringer jeg tilbage.
Jeg svarer selvfølgelig også på så meget jeg kan her inde :D

Model: 306XT

Årgang: 1994

KM: 174.000km

Udstyr: Fjernbetjent centrallås/alarm (den originale peugeot som er infrarød)
ABS
Servo
El-ruder

Motor: 1.8L
Kompressor
6-trins gearkasse
Helix kobling
Mahle stempler og forringer
Stål toppakning
Skarpere knast fra Schrick på 268 grader
SMT6 Piggy Back styrebox
2 extra dyser
1 2 Pipe udstødning
Katalysator fra Volvo v40 (har standart 200HK)
King dragon filter (renset med K&N filter rens så det er rødt nu)

Hestekræfter: 212HK
340NM
ved 0,7-0,8 bar

Fælge: 17" AEZ alu med 205/40/17 dæk
14" vinter stålfælge
måske også et sæt 15" alu som så kan anvendes til vinterfælge

Undervogn: Sænket 40MM

Bremser: Helt nye Green Stuff bremseklodser

Styling: Monaco body kit
M3 spejle
Hvide sideblink
Lygtemaske
Org. peugeot hækspoiler
Bagvinduesvisker fra Pug. 206

12" Cerwin sub
4 kanals forstærker

Der følger stort set alle de originale dele med så som gearkasse, knastaksel osv.. og så er der en hel masse rør og andet godt....

Den blev målt på felt en meget meget varm sommerdag, hvor jeg fik at vide han ikke kunne køle bilen nok, så jeg kunne bare komme tilbage og få målt den igen, så ville den sikkert ramme 220HK men det er jo kun et gæt, den faktiske måling er på de 212HK

Kompressoren er monteret efter den metode som er brugt i G60'eren , hvor man har to gaspjæld.
Det ene styrer luftmængden ind i motoren (som det plejer)
Det andet styrer trykket, dsv. hvis det står helt åbent så ryger alt trykket ud i den fri natur, men når det er helt lukket så er der kun en vej det kan gå, og det er ind i motoren, og så er det bare af sted 8)
De to gasspjæld arbejder modsat af hinanden, så når man gir' fuld gas og spjæld nr 1 åbner helt så lukker nr 2 og alt trykket bliver skudt ind i motoren.

Årsagen til at jeg sælger den er at jeg har en 206HDI 2.0 som jeg kører i til hverdag, og jeg har ikke tid til at køre til de forskellige race arrangementer mere :cry:
Den har stort set holdt stille de sidste 2 år...

_________________
Mvh
Lars Viggo
206HDI 2.0
306XT kompressor no more :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team