slettes

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Indlæg: 646
Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
Geografisk sted: FYNSLAND

slettes

#1 Indlæg af MOPAR »

slet
Senest rettet af MOPAR 08 apr 2011, 19:22, rettet i alt 1 gang.
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
vognbjerg
Senior Medlem
Indlæg: 290
Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Geografisk sted: dk

#2 Indlæg af vognbjerg »

lidt mere info om den iveco turbo???

ved du hvad det r for en?? k26? 24???

eller

hvad måler hullet hvor luft filter sidder OG udstødningshul
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Indlæg: 646
Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
Geografisk sted: FYNSLAND

#3 Indlæg af MOPAR »

vognbjerg skrev:lidt mere info om den iveco turbo???

ved du hvad det r for en?? k26? 24???

eller

hvad måler hullet hvor luft filter sidder OG udstødningshul



følgende tal står på huset:
k16-9844 1853
93 618 2165
5316 970 6733

den måler 48mm i indv. dia på udst.
og 40mm til luft filteret
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Zorak
Senior Medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

#4 Indlæg af Zorak »

Har du stadig Iveco/KKK turboen?

Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?

Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
jannikpj
Nyt Medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 11 jan 2006, 13:26
Geografisk sted: Århus

#5 Indlæg af jannikpj »

Den CT 20 turbo, står der kun CT20 eller står der et a eller b efter det CT20
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Indlæg: 646
Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
Geografisk sted: FYNSLAND

#6 Indlæg af MOPAR »

Zorak skrev:Har du stadig Iveco/KKK turboen?

Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?

Hilsen
Jesper Andersen


ja jeg har stadig den iveco/KKK turbo

jeg ville da mene den fint ville passe til en 1.6 benzin motor men er ikk specialist på dette område så måske der er nogle andre der kan be/eller afkrafte dette ``??
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Indlæg: 646
Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
Geografisk sted: FYNSLAND

#7 Indlæg af MOPAR »

jannikpj skrev:Den CT 20 turbo, står der kun CT20 eller står der et a eller b efter det CT20


jeg har lige kigget på turboén og ser ikk noget a eller b på den


måske det er mine øjne der er blinde hehe

der er budt 800kr for CT 20 turbo´en

noget du er intereseret i ?

der er ingen mærkbart slør og ser fin nok ud...

billeder kan sendes efter ønske...
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Zorak
Senior Medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

#8 Indlæg af Zorak »

MOPAR skrev:
Zorak skrev:Har du stadig Iveco/KKK turboen?

Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?

Hilsen
Jesper Andersen


ja jeg har stadig den iveco/KKK turbo

jeg ville da mene den fint ville passe til en 1.6 benzin motor men er ikk specialist på dette område så måske der er nogle andre der kan be/eller afkrafte dette ``??


Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..

Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?

Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Indlæg: 646
Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
Geografisk sted: FYNSLAND

#9 Indlæg af MOPAR »

[
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..

Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?

Hilsen
Jesper Andersen[/quote]


nej jeg ved ikk hvor stor en motor den kommer fra heller ej model...

der er ingen mærkbart slør skader eller andet og se...

den ser for mig og mine øjne ud til og være klar til og sætte noget ladetryk på en bil igen...

jeg har billeder hvis det var noget?
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Zorak
Senior Medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

#10 Indlæg af Zorak »

MOPAR skrev:[
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..

Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?

Hilsen
Jesper Andersen



nej jeg ved ikk hvor stor en motor den kommer fra heller ej model...

der er ingen mærkbart slør skader eller andet og se...

den ser for mig og mine øjne ud til og være klar til og sætte noget ladetryk på en bil igen...

jeg har billeder hvis det var noget?[/quote]

Har siddet og analyseret billederne på vwnettet men hvis du har andre evt større så ville det være fint..

Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Besvar