slettes
Redaktør: Moderatorer
- MOPAR
- Mester Medlem
- Indlæg: 646
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
- Geografisk sted: FYNSLAND
vognbjerg skrev:lidt mere info om den iveco turbo???
ved du hvad det r for en?? k26? 24???
eller
hvad måler hullet hvor luft filter sidder OG udstødningshul
følgende tal står på huset:
k16-9844 1853
93 618 2165
5316 970 6733
den måler 48mm i indv. dia på udst.
og 40mm til luft filteret
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
-
Zorak
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
- Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
Har du stadig Iveco/KKK turboen?
Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?
Hilsen
Jesper Andersen
Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. 
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
- MOPAR
- Mester Medlem
- Indlæg: 646
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
- Geografisk sted: FYNSLAND
Zorak skrev:Har du stadig Iveco/KKK turboen?
Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?
Hilsen
Jesper Andersen
ja jeg har stadig den iveco/KKK turbo
jeg ville da mene den fint ville passe til en 1.6 benzin motor men er ikk specialist på dette område så måske der er nogle andre der kan be/eller afkrafte dette ``??
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
- MOPAR
- Mester Medlem
- Indlæg: 646
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
- Geografisk sted: FYNSLAND
jannikpj skrev:Den CT 20 turbo, står der kun CT20 eller står der et a eller b efter det CT20
jeg har lige kigget på turboén og ser ikk noget a eller b på den
måske det er mine øjne der er blinde hehe
der er budt 800kr for CT 20 turbo´en
noget du er intereseret i ?
der er ingen mærkbart slør og ser fin nok ud...
billeder kan sendes efter ønske...
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
-
Zorak
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
- Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
MOPAR skrev:Zorak skrev:Har du stadig Iveco/KKK turboen?
Hvor stor er den Iveco som den stammer fra, og vil den ca passe til en 1,6 som lavtryksturbo? Den virker vel fint nok uden for meget slør osv i akslen?
Hilsen
Jesper Andersen
ja jeg har stadig den iveco/KKK turbo
jeg ville da mene den fint ville passe til en 1.6 benzin motor men er ikk specialist på dette område så måske der er nogle andre der kan be/eller afkrafte dette ``??
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..
Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. 
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
- MOPAR
- Mester Medlem
- Indlæg: 646
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 07:45
- Geografisk sted: FYNSLAND
[
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..
Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?
Hilsen
Jesper Andersen[/quote]
nej jeg ved ikk hvor stor en motor den kommer fra heller ej model...
der er ingen mærkbart slør skader eller andet og se...
den ser for mig og mine øjne ud til og være klar til og sætte noget ladetryk på en bil igen...
jeg har billeder hvis det var noget?
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..
Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?
Hilsen
Jesper Andersen[/quote]
nej jeg ved ikk hvor stor en motor den kommer fra heller ej model...
der er ingen mærkbart slør skader eller andet og se...
den ser for mig og mine øjne ud til og være klar til og sætte noget ladetryk på en bil igen...
jeg har billeder hvis det var noget?
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
-
Zorak
- Senior Medlem
- Indlæg: 406
- Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
- Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
MOPAR skrev:[
Du ved ikke hvor stor diesel motor den kommer fra? evt model.. Men nu sagde du godt nok K16, hvilket jo er en rimelig ok turbo så det burde ikke være helt ved siden af..
Er der slør i den osv? Eller virker den bare..?
Hilsen
Jesper Andersen
nej jeg ved ikk hvor stor en motor den kommer fra heller ej model...
der er ingen mærkbart slør skader eller andet og se...
den ser for mig og mine øjne ud til og være klar til og sætte noget ladetryk på en bil igen...
jeg har billeder hvis det var noget?[/quote]
Har siddet og analyseret billederne på vwnettet men hvis du har andre evt større så ville det være fint..
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. 
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..