Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 08:52

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 apr 2007, 13:39 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
Indlæg: 327
Geografisk sted: Gun City
C20let stempler (9:1), plejlstænger og krumtap
Coscast topstykke, udstødningsmanifold til t3. Der medfølger c20xe ledningsnet, intercooler, t3 downpipe og 2 trykrør. Der medfølger en t3, som dog er færdig ( er ikke klar over om den kan reddes). Der medfølger ikke styreboks. Motoren er dog lavet til at kunne køre med den originale motronic 2.5 ( men ms ell. lign. ville være perfekt).
Dyserne er de originale 214 ccm @ 2.5 bar, og er tidl. blevet brugt til at køre med 0.5 bar. Dette forudsætter dog en benzintryksregulator på min. 4 bar. Motoren skulle gerne yde ca. 220 hk & 280 nm @ 0.5 bar.
Indmaden i motoren kan klare op til 1.6 bar, dog kræver dette større dyser og pumpe.
Da motoren er eftermonteret med turbo, kan den ikke synes. I Kadett, Astra m.fl. m c20xe, kan man afmontere manifold m.m., og lade motoren ligge i bilen til syn.

Smid en SMS på 27589129

7000,-


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team