HSJ skrev:
2JZ-GTE motor fra Egon Gadbjerg komplet, men uden ledningsnet & styreboks. Manifold fra XS-Power(spritny). Turbo Holset HX50 (spritny) svarer ca. til en GT40 turbolader.50MM Wastegate (spritny).Intercooler 660x320x75 (spritny).Gasspjæld Q45 90mm (brugt) kan købes samlet til : 20000,- Dkr.

EVT: et rimeligt bud...

Hvorfor hedder dine billeder Corolla ???????
Har hørt rykter om en AE86'er med 2jzgte motor men mener at det var her fra Sjælland et sted man var i gang med at bygge den...
Syntes det var k-power eller realpower (måske en 3.die) der havde gang i den men kan ikke huske hvem der er hvem, jeg ved bare at det ene af firmarene er et rigtig skod firma der ikke ved hvad de har gang i (og tror nok at det er det firma der IKKE har gang i ovenstående projekt der er skod firmaet)
Skod firmaet (tror det var K-power) havde engang en Toyota Verso (bwader) hvor de havde monteret turbo, og var til (u)lovlig striberace ved Ikea (et "hemmeligt" sted omkring kbh for de indviget

), jeg har aldrig i mit liv hørt princippet med tændingsbanken demonstreret mere tydligt end hvad den lille motor kunne præstere, og underligt nok kørte den derfra, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro at den har kunne nå meget længer end uden for min synsrækning før den var færdig
Den motor's dødsrallen kunne høres 20-25m væk, og det at den ikke havde opgivet at leve på vej til Ikea er mig en gåde og er nok et tegn på at toyota kan bygge en motor der kan tåle at få bank udover hvad man kan forlange..
(selvom jeg hader deres skod design og sjæleforladte produkter, pånær AE86'eren som har lidt sjæl.. og ja jeg kan ikke fordrage de der mega overvægtige supra'er.. men det er nok mest pga dem der køre dem tror at det verdens fedeste bil

så fik du den)