S: Turbo Technics T3

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
mazdarati
Medlem
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

S: Turbo Technics T3

#1 Indlæg af mazdarati »

Hej Alle,

har en fin turbo fra turbo technics. Der er tale om en T3'er med stor intern wastegate og den er god for 400+ hk. Den har 360 graders lejer og har rullet ca. 15000 km. Nypris 14.700,-

Jeg sælger den for 4.000,- sammen med flanger der passer til den(udstødningsflangen er lidt speciel - flangen har en stump 3" stålfri påsvejst).

Billeder kommer snart - jeg har også afbalanceringscertifikatet et sted.
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
vognbjerg
Senior Medlem
Geografisk sted: dk

#2 Indlæg af vognbjerg »

stålfri ligefrem... hehe
bonielsen

Re: S: Turbo Technics T3

#3 Indlæg af bonielsen »

mazdarati skrev:Hej Alle,

har en fin turbo fra turbo technics. Der er tale om en T3'er med stor intern wastegate og den er god for 400+ hk. Den har 360 graders lejer og har rullet ca. 15000 km. Nypris 14.700,-

Jeg sælger den for 4.000,- sammen med flanger der passer til den(udstødningsflangen er lidt speciel - flangen har en stump 3" stålfri påsvejst).

Billeder kommer snart - jeg har også afbalanceringscertifikatet et sted.

Har du den turbo inu....
7m

#4 Indlæg af 7m »

bileder??
mazdarati
Medlem
Kontakt:

#5 Indlæg af mazdarati »

har den stadig...
Billeder:
Udløb
Indløb
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
mazdarati
Medlem
Kontakt:

#6 Indlæg af mazdarati »

Billederne er fra monteringsdagen, så helt så fin ser den naturligvis ikke ud i dag. Der er også fittings til vand ind og udløb, studs til oliedræn, varmeskjold og tre forskellige aktuatorer med.
ad2
Senior Medlem

#7 Indlæg af ad2 »

Er den solgt?
Besvar