Hej Alle,
har en fin turbo fra turbo technics. Der er tale om en T3'er med stor intern wastegate og den er god for 400+ hk. Den har 360 graders lejer og har rullet ca. 15000 km. Nypris 14.700,-
Jeg sælger den for 4.000,- sammen med flanger der passer til den(udstødningsflangen er lidt speciel - flangen har en stump 3" stålfri påsvejst).
Billeder kommer snart - jeg har også afbalanceringscertifikatet et sted.
S: Turbo Technics T3
Redaktør: Moderatorer
-
mazdarati
- Medlem
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
S: Turbo Technics T3
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
-
bonielsen
Re: S: Turbo Technics T3
mazdarati skrev:Hej Alle,
har en fin turbo fra turbo technics. Der er tale om en T3'er med stor intern wastegate og den er god for 400+ hk. Den har 360 graders lejer og har rullet ca. 15000 km. Nypris 14.700,-
Jeg sælger den for 4.000,- sammen med flanger der passer til den(udstødningsflangen er lidt speciel - flangen har en stump 3" stålfri påsvejst).
Billeder kommer snart - jeg har også afbalanceringscertifikatet et sted.
Har du den turbo inu....
-
mazdarati
- Medlem
- Kontakt:
-
mazdarati
- Medlem
- Kontakt:
Billederne er fra monteringsdagen, så helt så fin ser den naturligvis ikke ud i dag. Der er også fittings til vand ind og udløb, studs til oliedræn, varmeskjold og tre forskellige aktuatorer med.
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
-
ad2
- Senior Medlem