Jeg søger et frontcut uden motor, men helst med kølere til en s13 med de flade forlygter med sr20det motor.
Er der nogen der har sådan et liggende fra et gammelt projekt eller en front conversion? Jeg skal bruge det til en frontskade:-(
Håber nogen kan hjælpe
Mvh Rasmus
Silvia PS13 front søges.
Redaktør: Moderatorer
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
har en kammerat der gør lidt i den type bil, han har i hvert fald redet sin silvia efter en nasty frontskade.
han bor i randers / århus omegnen og heder troels. smid dit nummer herinde og jeg får ham til at slå på tråden..
så vidt jeg ved har han opgraderet mere eller mindre alt hvad han har smadret, glasfiber skærme, carbon motorhjelm, større IC, større køler, der var hvis lidt problemer med at skaffe den rigtige lygte opstilling fra nissan men det kan han fortælle mere om.
han bor i randers / århus omegnen og heder troels. smid dit nummer herinde og jeg får ham til at slå på tråden..
så vidt jeg ved har han opgraderet mere eller mindre alt hvad han har smadret, glasfiber skærme, carbon motorhjelm, større IC, større køler, der var hvis lidt problemer med at skaffe den rigtige lygte opstilling fra nissan men det kan han fortælle mere om.
Fri bane fuld hane! 
-
Rasmus Jensen
- Nyt Medlem
-
Rasmus Jensen
- Nyt Medlem
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Troels