Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 jul 2025, 09:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Da jeg skal til at igang med et nyt projekt, sælger jeg mit tidliger projekt:
Mazda lx sedan fra `84 (den er ikke synet):
I bilen ligger der en 2,0 8v, hvor der monteret turbo og dobb. karburator, plus hvad der dertil høre: Nyrenoveret Org. turbotopstykke, Intercooler, Poleret rustfri ladetryks rør, Org. turbomanifold og turbo + meget mere... kompreson sænket med to toppakninger, motor køre 0,5 bar, men har haft den oppe på 0,8 bar uden de store problemer. Motor er kun grov justeret, så derfor skal den køres ind på rullefelt...
På bilen sidder der en "Bad boy" hjelm(det vil sige der er svejst 6 cm på hjelm, så den går skrå med over lygterne), der er også svejst en kasse på hjelmen så der er plads til dobb. karburatorne... Der er også en modifiseret bagporte på med 4" rustfri afgang, den lyder kanon.. Der er også center visker... der er også servo styring på den... Der er også Recaro sæder og racer-rat...
Her er et billede af motoren:
http://www.bilgalleri.dk/uploads/7491.jpg?912075
Filteret følger ikke med...
Alt dette til den nette sum af 11000 Kr...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

11kilo ?????:-O

Ja, den har kostet mere at lave, men man får jo ikke en skid når man skal sælge det... men kom med et bud....

HVad yder den og hvornår skal den synes?

Jeg ved ikke hvor meget den yder, da jeg aldrig har haft den på rullefelt, jeg har kun grov justeret den, så den skulle nok komme op på mere end 0,8 bar på et rullfelt. Der er ingen plader på bilen. Den var mere tænkt som en doner bil, vis man selv havde en mazda 626 fra 83-87, som man kunne flytte det hele over i/på. :-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time