Skadet RST eller xr3i købes, meget gerne uden afgift.

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
DSS

Skadet RST eller xr3i købes, meget gerne uden afgift.

#1 Indlæg af DSS »

Skal være årg. 86´ mk. 4 og helst ikke cabrio. Motor, gearkasse, kobling og lign. skal være 100% iorden og gerne tunet, rust gør ikke noget.

Pris er afhængig af stand.
DSS

#2 Indlæg af DSS »

Slet ingen der har en de vil sælge eller kender nogen der har en af disse???
CABRST
Medlem
Geografisk sted: Vest Sjælland

#3 Indlæg af CABRST »

Prøv hos mørke-autogenbrug tlf. 86376002
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......
DSS

#4 Indlæg af DSS »

Deres priser er bare ikke virkelige, de kommer fra en tegneserie tror jeg, de tager 12.000,- for en xr3i fra 89´ med ca. 140.000 km. på tælleren. Det synes jeg er ALT for dyrt, og en RST skal de have omkring 20.000/30.000 for, det er jo sindsygt, har nemlig ringet til dem og spurgt på priserne på disse biler. Men jeg har fundet et andet sted der nok godt kan finde en xr3i for små 6.000,- og det er jo til at betale og se fornuften i.
DSS

#5 Indlæg af DSS »

De priser jeg har nævnt er for biler uden skade eller afgift....
CABRST
Medlem
Geografisk sted: Vest Sjælland

#6 Indlæg af CABRST »

prøv dba.dk det er næsten det eneste sted der ellers er.......eller hos auto-ophug..
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#7 Indlæg af Ole.. »

Hvor meget har du tænkt dig at ofre? har en dansk 87´er på plader, der er lidt arbejde ved den(motor, gear, kobling fejler intet).. og der følger alverdens nye stumper med til den.. ring evt på 51339862 for info efter kl 16

Bilen befinder sig på mors!
DSS

#8 Indlæg af DSS »

Hvor langt har den kørt, hvordan er kabinen, er den tunet eller renoveret, virker al mekanikken som den skal, har den noget extra udstyr og hvad farve har bilen?
DSS

#9 Indlæg af DSS »

Hvor langt har den kørt, hvordan er kabinen, er den tunet eller renoveret, virker al mekanikken som den skal, har den noget extra udstyr og hvad farve har bilen?
rs turbo
Medlem

måske

#10 Indlæg af rs turbo »

jeg har måske en hjemmeside der kan hjælpe dig jeg skal bare lige find den til dig det er et firma der henter biler fra sw og de tag kun 7-8 for en rsturbo og de er i god stand..

hilsen mads
er vild med ford
Besvar