Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 07:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby Strand
Så er der en 2.8i V6 motor med gearkasse og 4x4 træk. Der er et komplet sæt til den der vil have 4 hjulstræk i dytten.

Motoren er komplet med indsprøjtning, auldæksler, ny køler, inj. tank og går rigtigt godt, den ligger i bilen et stykke tid endnu og kan høres.

Der medfølger gearkasse med kardan til fortøjet, forbro, drivaksler, hjulnav osv.

Pris 5000

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Junior Medlem

HVor meget har den gået, passer den på en MT75 gerakasse. HVad med motorstyring følger den også med

Titel:
kan den sidde i en rst og 4 hjuls trækket ??

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby Strand
Jeg aner ikke hvor meget den har gået, den er lagt i en anden bil og kender derfor ikke km tallet, men den går pisse godt.

Den er komplet med motorstyring lige til at hælde benzin på og dreje nøglen.

MT75 gearkassen fra en cossi passer, men ikke fra DOHC sierraen.

Jeg tror ikke du får den i en rst, men me tålmodighed, vinkelsliber kan meget jo lade sig gøre :wink:

Junior Medlem

Hmm nu får jeg jo blod på tanden :twisted: hvad for en motorstyring er det(org eller eftermonteret) er det komplet med ledningsnet eller skal jeg selv til at lave et.
Er der andre gearkasser der passer på den ville egentlig gerne slippe for at skille hele lorte fra hinanden for at sætte 4X4 på m,en det kunne jo være sjovt, hvor mange heste har den 150?

HVad med 20% reglen den får jeg vel lidt svært ved at overholde gør jeg ikke :roll:

BAI skrev:
Hmm nu får jeg jo blod på tanden :twisted: hvad for en motorstyring er det(org eller eftermonteret) er det komplet med ledningsnet eller skal jeg selv til at lave et.
Er der andre gearkasser der passer på den ville egentlig gerne slippe for at skille hele lorte fra hinanden for at sætte 4X4 på m,en det kunne jo være sjovt, hvor mange heste har den 150?

HVad med 20% reglen den får jeg vel lidt svært ved at overholde gør jeg ikke :roll:

Det er BOSCH K-jetronic det orginale sprøjt, der er benzin nok til 200-250 hk.....hvis der fladt en mølle ned i rummet :D Har afprøvet det 4x4 og det dutter sq bare, kunne faktiskt ikke få den til at lave spind på perlegrus. 4x4 fylder faktiskt ikke ret meget, eneste er drivakslen til forhjulstrækket resten sidder på forbroen, som forøvrigt er helt i aluminimum.

Junior Medlem

Okay har du nogen billeder, og forbroen passer vel på en 92 sedan, HVad sker der egentlig hvis man bliver stoppet med den liggende i en 2,0 Doch de kan jo nok godt se forskel :lol:

hejsa så på en 2.o dohc i dag g deres tunes er altså større lasse
tror sku gode det 4x4 kan side der på dem de ha samme tunel som i den du har der med 4x4
mvh mik

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Er det her stadig til salg, Lasse?????
Eller er det blevet spredt for alle vinde :cry:
Btw, hvis du ser det her, de der termofølere du monterede i din homemade udstødningsmanifold på din sierra, kan du fortælle lidt mere om dem???

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
LasseW skrev:
Så er der en 2.8i V6 motor med gearkasse og 4x4 træk. Der er et komplet sæt til den der vil have 4 hjulstræk i dytten.

Motoren er komplet med indsprøjtning, auldæksler, ny køler, inj. tank og går rigtigt godt, den ligger i bilen et stykke tid endnu og kan høres.

Der medfølger gearkasse med kardan til fortøjet, forbro, drivaksler, hjulnav osv.

er det lige til at montere på en XR4I???

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time