Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 06:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Gutter, da jeg skal til at bygge min egen udstødning, mangler jeg nogle seriøse rørhaler, er der nogen der kender nogle forhandler af sådan nogen evt. link til hjemmeside, de må meget gerne se lidt specielle ud, men alt har interresse, da jeg ikke rigtig kan finde nogen ud over dem fra T.helved og det er altså ikke lige sagen syntes jeg :-)
/Chris

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvis du skal bygge en udstødning, betyder det så at du vil bygge en der går fra udstødningsmanifoldet og hele vejen ud? for jeg har på et tidspunkt bygget en og brugt dele fra SIMONS som blandt andet fr. sund autodele forhandler. rørhalen er jo kun afslutningen, men dem har de også nogle af... der er rigeligt at få rundt omkring... ellers kontakt bilxperten eller bildillen

Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Chris Hede (honda crx) skrev:
Hej Gutter, da jeg skal til at bygge min egen udstødning, mangler jeg nogle seriøse rørhaler, er der nogen der kender nogle forhandler af sådan nogen evt. link til hjemmeside, de må meget gerne se lidt specielle ud, men alt har interresse, da jeg ikke rigtig kan finde nogen ud over dem fra T.helved og det er altså ikke lige sagen syntes jeg :-)
/Chris

Hej

Jeg ligger inde med en One Two Pipe 4" udstødning som sad på min gamle ford men fordi jeg er kommet over 190 hk med min nye turbobil kan jeg ikke bruge den da den ikke kan komme af med luften..

Det er en 2" indvendigt men en 4" afgangsrør i chrom rimelig pæn og velholdt.. gir en fantastisk god og hul lyd fra sig når man fyrer den af...Pris 1000,- der medfølger selvfølgelig røret fra manifolden til potten med..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time