Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 23:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Skal kunne hentes på Sjælland, til rimelig pris... Skriv hvad i har!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
prøv at spørge mini-lars med guldanden herinde han har lige taget en af den kan kun gå i 1 og 2 så kan du måske bygge en sammen af dine egne skiftegafler og så få en komlet en del billigere end ellers...........

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
tinasmartin skrev:
prøv at spørge mini-lars med guldanden herinde han har lige taget en af den kan kun gå i 1 og 2 så kan du måske bygge en sammen af dine egne skiftegafler og så få en komlet en del billigere end ellers...........

vis det er den fra den røde rs turbo så skal du ikke købe den kender nemlig den bil..... ps hvornår skal han hav den ud og køre :-)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

rst 1,9 skrev:
vis det er den fra den røde rs turbo så skal du ikke købe den kender nemlig den bil.....

Og hvorfor skal han så ikke det som sagt er den ikke iorden (ærligt fra starten) men hvis han kan "SAMLE" en komplet af de 2 så er han med garanti sluppet under halv pris i forhold til at skulle købe en anden som er iorden.............

og der er stadigt arbejde med at samle tingende i den efter den forrige ejer desuden har vi jo også andet at lave........ foresten hvis det er dig MADS (som jeg antager) så er dette en opfordring til alle eventuelle... eller mulige købere: LAD VÆRE MED AT KØBE NOGET MADS JOHANSEN HAR SKRUET PÅ FOR DET HELE SKAL LAVES OM IGEN............................................. :evil: :evil: :evil: :evil:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
MÅ JEG LIGGE SPØGER DIG OM NOGET TYKKE ?????? KUNNE DEN KØRE ELLER KUNNE DEN IKKE KØRE ?????? GODT DEN KUNNE KØRE..... MEN VIS DER NOGET I SKAL HAVE HJÆLP TIL SÅ SIGE BARE TIL.......... PS JEG HAR HAFT 2 RST EFTER DEN RØDE.. OG DEM DER HAR KØBT DEM MAGET GLADE FOR DEM OG DE KOMMER AF OG TIL FOR AT FÅ LIDT HJÆLP. SÅ HELT DORLIG ER JEG VIS IKKE..

Titel:
MÅ JEG LIGGE SPØGER DIG OM NOGET TYKKE ?????? KUNNE DEN KØRE ELLER KUNNE DEN IKKE KØRE ?????? GODT DEN KUNNE KØRE..... MEN VIS DER NOGET I SKAL HAVE HJÆLP TIL SÅ SIGE BARE TIL.......... PS JEG HAR HAFT 2 RST EFTER DEN RØDE.. OG DEM DER HAR KØBT DEM MAGET GLADE FOR DEM OG DE KOMMER AF OG TIL FOR AT FÅ LIDT HJÆLP. SÅ HELT DORLIG ER JEG VIS IKKE..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Jeg vil helst have en som er køreklar. Men jeg skal være sikker på at spæret virker inden jeg køber noget. Jeg har nemlig indtil nu haft fat i 3 gearkasser hvor spæret var brændt af... :?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

så kan du da tage spærret fra denne det fejler ikke noget problemet med denne er at de kun kan gå i første og andet og det udelukker jo diffet..... men det styrer du selv tror du kan få den for en plov istedet for at skulle ud og give ca.5kg....................

PS: en sprit ny koster kun 8kg i bytte for din gamle................

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time