chr.lunde skrev:
jeg tror det er min pumpe der ikke kan følge med nok den får fuld gas
og der kommer tryk på og et forbrug af benzin.
så jeg vil have en pumpe ud i mit motorrum
og jeg ved godt det IKKE er en god måde med det tilskudbenzin
men jeg vil heller ikke blive ved med at bruge penge på den
det rigtig at gøre var at montere en motorstyring og skifte de orig. dysser
men den køre kanon som den køre nu
0,7 bar 205HK 302NM
jeg vil bare gerne lige se hvad grænsen er
og for at nå den skal den have mere benzin.
du skulde vel ikke ligge inde med en pumpe?
Nope jeg har ikke lige en pumpe pt, men du kan prøve at maile
JensHald@boost-it.dk og høre ham af, det kan være han har noget i gemmerne.
Større dyser hjælper dig ikke en tøddel hvis din pumpe ikke kan følge med.....
Yep, den rigtige løsning, skal helst bygges førstegang, ellers er det hårdt ved pungen.
att Havner:
Hvordan gætter du på at dine dyser skulle kunne give til 250hk?
Hvilket specifikt forbrug har du regnet det ud fra?
Man kan jo sagtens komme ud for at dyser på 315ml ikke understøtter mere end ~42hk, eller mindre! hvis det specifikke forbrug på motoren bliver stort nok. Jo mere fedt man kører desto mere overdimensioneret skal dyserne være.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!